Jump to content

Snel geld verdienen


Wu-Zi-Mu

Recommended Posts

Ik las net dat veel SA spelers meer dan 100 miljoen op hun rekening hebben staan in San Andreas.

Ik wil ook snel een zak centje verdienen, maar heb geen idee hoe.

Ik speel San Andreas op de PlayStation2

Om 1.000.000 taxi's te stelen zodat je $12.000.000 krijgt is ook weer zoveel werk.

En ik heb niet alle horseshoes zodat ik kan gaan gokken.

Ik vermoord elke drugsdealer die ik zie, maar die hebben ook maar $1000 tot $2000 bij zich.

Zou de Import werken, maar steeds als ik een auto heb die ik kan inruilen ben ik in het westelijke punt van Las Venturas/Los Santos en is het zover rijden naar die kraan.

Weten jullie een makkelijke/Snelle manier?

Bewerkt: door Wu-Zi-Mu
Link to comment
Delen op andere websites

Ik las net dat veel SA spelers meer dan 100 miljoen op hun rekening hebben staan in San Andreas.

Ik wil ook snel een zak centje verdienen, maar heb geen idee hoe.

Om 1.000.000 taxi's te stelen zodat je $12.000.000 krijgt is ook weer zoveel werk.

En ik heb niet alle horseshoes zodat ik kan gaan gokken.

Ik vermoord elke drugsdealer die ik zie, maar die hebben ook maar $1000 tot $2000 bij zich.

Zou de Import werken, maar steeds als ik een auto heb die ik kan inruilen ben ik in het westelijke punt van Las Venturas/Los Santos en is het zover rijden naar die kraan.

Weten jullie een makkelijke/Snelle manier?

Trainer/Cheat (HESOYAM)? Andere manier zonder cheats:

Ga naar de Inside Track Betting Shop nadat je ergens in de buurt gesaved hebt. Zet in op het paard waarachter 12/1 staat. Zet al je geld in. Als je verliest, laad je het spel opnieuw en probeer je het opnieuw tot je gewonnen hebt!

Link to comment
Delen op andere websites

Als je geen zin hebt om de hele map rond te rijden voor de Import/Export,

kun je een Carspawner gebruiken.

Je kan ook de overige Horse Shoes verzamelen om veel meer geluk te hebben

bij het gokken. Save voor The Four Dragons, ga naar binnen en ga daar met je

geld smijten :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Carspawner gaat beetje moeilijk op PS2, maar ik ga maar naar de betting shop en de overige Horseshoes halen.

Maar wat ik het probleem vind van die horseshoes is dat ze op wikigta niet op volgorde staan. Je moet steeds door heet Las Venturas. Maar ik doe ze wel in eigen volgorde. Thnx! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Tip voor de volgende topicstarters, voeg de volgende

keer bij welke console je hebt. :7 Dit voorkomt dus vergissingen. :7

>>> Door _KoE_Mzungu: Leuk dat je dat hier neer zet, maar toekomstige topicstarters gaan niet eerst dit bericht lezen voordat ze een nieuw topic starten. :7 <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt toch ook gaan gokken zonder al die horseshoes? Heb ik ook gedaan en je kunt aardig wat winnen, hoor. Vooral bij de roulette.

Dat is een kwestie van geluk. Ik denk dat je het beste op zwart of wit kan doen dan heb je grootste kans.

Link to comment
Delen op andere websites

Blackjack is ook erg makkelijk. Als je gambling skill hoog is kun je gemakkelijk 2 miljoen per keer winnen. Ook een makkelijke manier: Vigilante missies in een Rhino. Een Rhino kun je krijgen door heel snel Area 69 binnen te dringen, de tank te stelen, snel terugrijden naar Verdant Meadows, de tank in de garage zetten en te saven zodat je je Wanted Level kwijt bent. Daarna kun je vigilante missies doen ermee. Dan haal je makkelijk level 30 en dan verdien je rond de 20000 per crimineel die je doodt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ook een makkelijke manier: Vigilante missies in een Rhino. Een Rhino kun je krijgen door heel snel Area 69 binnen te dringen, de tank te stelen, snel terugrijden naar Verdant Meadows, de tank in de garage zetten en te saven zodat je je Wanted Level kwijt bent. Daarna kun je vigilante missies doen ermee. Dan haal je makkelijk level 30 en dan verdien je rond de 20000 per crimineel die je doodt :)
Mijn voorkeur gaat toch uit naar de Hunter, sneller en wendbaarder, en vanaf level 800 gaat 't met $32 miljoen tegelijk of meer. 8)

post-58866-1219434346.jpg

Maar het snelst gaat het toch echt m.b.v. de paardenrennen, maximaal $120 miljoen per keer. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de ps2 zijn ook cheats op Wikigta staan deze cheats voor de ps2 is ook een cheat waarbij je geld krijgt $250.000 en een volle health en armor alleen het intypen bij de ps2 duurt wat langer.

Bewerkt: door kgta forum
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...