sjoerdjuh123 Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 hee, ik heb GTA IV 55% voltooid en heb met de vorige missie francis laten leven en derrick vermoord. als het goed is moeten patrick en kate we nu bellen voor de missie undertaker maar ik kan wachten wat ik wil maar ze bellen mij niet, ik heb hun al gebelt maar heeft geen nut. wat moet ik doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 Dit duurt meestal enkele dagen, dus save eens enkele keren, zodat de tijd verstrijkt, en na een tijdje zal je wel een belletje van Patrick krijgen. Daarnaast kan je al een net pak bij Perseus kopen, zodat je dat niet meer moet doen als Patrick je heeft gebeld, en in afwachting kan je ook wat andere (sub)missies doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sjoerdjuh123 Geplaatst: 17 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2009 oke, bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2009 Heel vaak krijg je geen belletje doordat je binnen een bepaalde tijd weer opnieuw saved/autosaved. Dit houd de belletjes op die je nog moet krijgen. Ik zou voor de Flying Rats en de USJ's gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PimTerror Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2009 Heel vaak krijg je geen belletje doordat je binneneen bepaalde tijd weer opnieuw saved/autosaved. Dit houd de belletjes op die je nog moet krijgen. Ik zou voor de Flying Rats en de USJ's gaan. Is dat echt zo? Als je Stevie's Car Theft doet moet je 6 ingame uren wachten op de volgende opdracht, ik loste dat meestal op door gewoon te saven waardoor je tijd 6 uur vooruit gaat, en dan kreeg ik altijd gelijk de opdracht per sms... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2009 Dat ligt ook anders, dan heb je het over een SMS'je dat op een Timer staat. Merendeel van de gesprekken hebben geen vaste tijd ingesteld in het spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.