thedutchrocks Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Hoi als jullie mischien al weten heb ik meer topic met plaats maar na lang zuren. Heb ik wat geld gekrijgen en zelf wat bijgeld en Photoshop 4 gekocht sinds gisteren. Dus op een manier is het opnieuw me debut Om dat ik pas snap wat layers zijn is het niet goed. Maar ik wou ff zien wat ik met beetje spelen heb gedaan. Oftopic: graag links hoe je tut over cs 4 hoe je iemand verplaats kon het niet vinden? En graag over meer dingen als kleur en zo. Oh en zou als je ziet typ ik perongelijk achtersvoore ik snap er geen meter van. Eerste was het niet zo maar ik heb er mee gespeelt Tevoor: De na: Reageren
XiPE Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Oftopic: graag links hoe je tut over cs 4 hoe je iemand verplaats kon het niet vinden? Als je bedoelt hoe je alleen dat personage verplaatst, en de achtergrond niet, dan moet je 1st dat personage uitknippen, en dan op een andere render zetten. Maar uitknippen is best moeilijk als je het nog nooit hebt gedaan. En dan even over het resultaat, tjah, het is nogal fel, de achtergrond is bijna wit. Effecten minder hard zetten. De tekst is ook niet zo goed, past niet bij de rest. Blijven oefenen. ^^ Reageren
KJF Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Om eerlijk te zijn vind ik deze sig niet mooi, maar dat is niet erg omdat het je eerste sig is. Hij is té overbelicht, en voor de rest past de tekst er niet bij, er staan genoeg tut's hier op het forum: Zie hier En voor een niveautje hoger kun je ook kijken op SigResource het is wel een engelstalige site, maar wel een goeie ( was er zelf render crew ;p ) Reageren
thedutchrocks Geplaatst: 18 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 (bewerkt) Om eerlijk te zijn vind ik deze sig niet mooi, maar dat is niet erg omdat het je eerste sig is.Hij is té overbelicht, en voor de rest past de tekst er niet bij, er staan genoeg tut's hier op het forum: Zie hier En voor een niveautje hoger kun je ook kijken op SigResource het is wel een engelstalige site, maar wel een goeie ( was er zelf render crew ;p ) Render zijn toch gewoon plaatjes? Edit: Oftopic: graag links hoe je tut over cs 4 hoe je iemand verplaats kon het niet vinden? Als je bedoelt hoe je alleen dat personage verplaatst, en de achtergrond niet, dan moet je 1st dat personage uitknippen, en dan op een andere render zetten. Maar uitknippen is best moeilijk als je het nog nooit hebt gedaan. En dan even over het resultaat, tjah, het is nogal fel, de achtergrond is bijna wit. Effecten minder hard zetten. De tekst is ook niet zo goed, past niet bij de rest. Blijven oefenen. ^^ En ik bedoel wat jij zeg personage verplaatjes is daar nog een naam voor of is het gewoon personage verplaatsen? Bewerkt: 18 februari 2009 door thedutchrocks Reageren
Silverbyte Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 En ik bedoel wat jij zeg personage verplaatjes is daar nog een naam voor of is het gewoon personage verplaatsen? Hetgeen je omschrijft wordt in de grafische wereld vaak 'renderen' genoemd. Hierbij wordt een figuur (Denk hierbij aan Mario) uit een afbeelding geknipt, zodat je deze in een andere afbeelding kunt plakken, zoals een signature. In deze tutorial legt .Levi. uit hoe je een plaatje kunt renderen. Het verplaatsen van zo'n render in je afbeelding kun je doen met de 'Move Tool': Veel succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.