Robienske Geplaatst: 3 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2004 (bewerkt) Dit is een vervolg op al die andere raadsels. Waar is deze screenie gemaakt??? Tip 1: Het is in vice city en niet GTA III :lol: (nogal logisch) Tip 2: Die zeppelins zijn vervalst (er staat eigenlijk maar 1 zeppelin) Bewerkt: 3 juni 2004 door robienske Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 4 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2004 Het is bij het stadion. Bij die rotonde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 4 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2004 :ph34r: fout, en ik moet een betere beschrijving hebben of de naam Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 4 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2004 El Swanko Casa! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 4 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2004 Neej volgens mij niet...ik kan nu niet kijken want mijn VC doet het niet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 4 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2004 Is het geen gedownloade plek? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 4 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2004 Het is El Swanko Casa, ik weet het zeker. HEt zijn die vier pilaren die voor de ingang staan. Je ziet links ook nog een stukje van die gebogen flat die daar in de buurt staat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 5 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2004 Helemaal juist ! Proficiat ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.