Jump to content

Big Smoke's Crack Palace


Bossinkje

Recommended Posts

Bedankt! Ik heb het gevonden. Alleen kan ik er nog niet in. Komt omdat ik nog niet zover ben. Maar heb er voor gezorgd dat ik in het begin al heel veel interieuren in kan. Maar zo te zien werkt dat dus niet bij Big Smoke's Crack Palace.

Link to comment
Delen op andere websites

3 Opties:

-100% uitspelen

-100% Savegame [V2][V1]

-Hidden Interiors

Dat je er in het begin nog niet bij kan is omdat de muur pas in de laatste missie gebroken kan worden. Dan is er nog een stukje van het interieur in hemel K, waarna je met een enex naar het echte interieur gaat. Voordat je aan de laatste missie begint is het hele stuk van het interieur dat zich in hemel K bevindt gewoon nog niet aanwezig.

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

3 Opties:

-100% uitspelen

-100% Savegame [V2][V1]

-Hidden Interiors

Dat je er in het begin nog niet bij kan is omdat de muur pas in de laatste missie gebroken kan worden. Dan is er nog een stukje van het interieur in hemel K, waarna je met een enex naar het echte interieur gaat. Voordat je aan de laatste missie begint is het hele stuk van het interieur dat zich in hemel K bevindt gewoon nog niet aanwezig.

Ik speel hem op de Xbox, dus een savegame downloaden zal niet gaan..En die Hidden Interiors daar snap ik ook nog niet echt heel veel van..En ik zit ook vast bij 1 missie die me maar niet lukt. Dus eigenlijk gaat geen 1 van die opties echt werken voor mij. :puh: Maar bedankt! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel hem op de Xbox, dus een savegame downloaden zal niet gaan..En die Hidden Interiors daar snap ik ook nog niet echt heel veel van..En ik zit ook vast bij 1 missie die me maar niet lukt. Dus eigenlijk gaat geen 1 van die opties echt werken voor mij. :puh: Maar bedankt! ^_^
De storyline uitspelen gaat wel, want een missie lukt op den duur zeker wel. Het moeilijksheidsniveau van de missies is nu ook weer niet zo hoog... Na de storyline kan je trouwens altijd nog het Crack Palace in.

Savegames is ook nog een optie. Hier is een 100% savegame voor de Xbox, die je zo op je Xbox krijgt.

Ik zei al dat je er pas in kan in en na de missie End of the Line.

Want in die missie moet je de muur doorbreken met een swat tank, die om de hoek staat.

En hidden interiours kan toch alleen op de pc, en niet op de PS2/XBOX?

Hidden interiors kan zeker op de Xbox en PS2, alleen wat moeilijker. De meeste interieurs zijn onbereikbaar omdat ze solid zijn (en dus niet via een bug toegankelijk zijn) of omdat er geen enex naartoe is. Op de PC kun je wél naar elk interieur omdat je met een teleporter overal heen kan teleporteren. Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

3 Opties:

-100% uitspelen

-100% Savegame [V2][V1]

-Hidden Interiors

Dat je er in het begin nog niet bij kan is omdat de muur pas in de laatste missie gebroken kan worden. Dan is er nog een stukje van het interieur in hemel K, waarna je met een enex naar het echte interieur gaat. Voordat je aan de laatste missie begint is het hele stuk van het interieur dat zich in hemel K bevindt gewoon nog niet aanwezig.

Ik speel hem op de Xbox, dus een savegame downloaden zal niet gaan..En die Hidden Interiors daar snap ik ook nog niet echt heel veel van..En ik zit ook vast bij 1 missie die me maar niet lukt. Dus eigenlijk gaat geen 1 van die opties echt werken voor mij. :puh: Maar bedankt! ^_^
Omdat je de "alles is open" bug hebt gebruikt heb je nu wel groot kans dat na de missie de gang naar de deurenex er niet eens is. Hij is wel open, maar je zult gewoon vallen als je de enex probeert te bereiken. ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Hidden interiors kan zeker op de Xbox en PS2, alleen wat moeilijker. De meeste interieurs zijn onbereikbaar omdat ze solid zijn (en dus niet via een bug toegankelijk zijn) of omdat er geen enex naartoe is. Op de PC kun je wél naar elk interieur omdat je met een teleporter overal heen kan teleporteren.
Hoe doe je dat dan, wil ik wel een proberen op PS2?
Link to comment
Delen op andere websites

De storyline uitspelen gaat wel, want een missie lukt op den duur zeker wel. Het moeilijksheidsniveau van de missies is nu ook weer niet zo hoog... Na de storyline kan je trouwens altijd nog het Crack Palace in.

Savegames is ook nog een optie. Hier is een 100% savegame voor de Xbox, die je zo op je Xbox krijgt.

Hmm, ik ben niet echt goed in Engels..Zou iemand het misschien kunnen vertalen, of even in het Nederlands uitleggen aub?
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, ik ben niet echt goed in Engels..Zou iemand het misschien kunnen vertalen, of even in het Nederlands uitleggen aub?
Laat maar zitten, het is blijkbaar riskant voor je Xbox...
Hoe doe je dat dan, wil ik wel een proberen op PS2?
WikiGTA. Ik vind het gek dat we op deze community (een van de) grootste GTA informatiebronnen hebben en dat niemand ook maar op het idee komt om er op te kijken. Misschien dat je er nog wat vind ook :duh:
Omdat je de "alles is open" bug hebt gebruikt heb je nu wel groot kans dat na de missie de gang naar de deurenex er niet eens is. Hij is wel open, maar je zult gewoon vallen als je de enex probeert te bereiken. ;)
En waarop had je dat ook al weer gebaseerd? Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Dat je er in het begin nog niet bij kan is omdat de muur pas in de laatste missie gebroken kan worden. Dan is er nog een stukje van het interieur in hemel K, waarna je met een enex naar het echte interieur gaat. Voordat je aan de laatste missie begint is het hele stuk van het interieur dat zich in hemel K bevindt gewoon nog niet aanwezig.
Dit kan door een bug ook later in het spel voorkomen blijkbaar.
Link to comment
Delen op andere websites

Omdat je de "alles is open" bug hebt gebruikt heb je nu wel groot kans dat na de missie de gang naar de deurenex er niet eens is. Hij is wel open, maar je zult gewoon vallen als je de enex probeert te bereiken. ;)
En waarop had je dat ook al weer gebaseerd?

Ik heb het zelf wel eens gedaan en toen liep ik ook tegen dit probleem op. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...