Jump to content

100% zonder Brass Knuckles

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey mensen, ik zoek een 100% savegame waarbij CJ geen wapens heeft, want ik word gek van brass knuckles (heb ik een hekel aan) en als je dan de vriendinnen 100% hebt, raak je er ook niet vanaf.

Kan iemand mij helpen?

P.S ik heb SA V.1.0

Geplaatst:
Hey mensen, ik zoek een 100% savegame waarbij CJ geen wapens heeft, want ik word gek van brass knuckles (heb ik een hekel aan) en als je dan de vriendinnen 100% hebt, raak je er ook niet vanaf.

Kan iemand mij helpen?

P.S ik heb SA V.1.0

Download er een, en pleeg zelfmoord.

Makkelijk

Geplaatst:
Download er een, en pleeg zelfmoord. Makkelijk
Dat heb ik gedaan, maar al die vriendinnen zijn 100% en dan houd je de wapens ook als je dood gaat of word opgepakt ;P
Geplaatst:
Dat heb ik gedaan, maar al die vriendinnen zijn 100% en dan houd je de wapens ook als je dood gaat of word opgepakt ;P
Tsja, niet meer daten en alles leeg schieten.

Voor de bass-knuckles is er geen oplossing meer.

Geplaatst:
Vermoord Barbara en laat je arresteren: geen wapens meer. Of vermoord Katie en zorg ervoor dat je wasted bent: geen wapens meer.

Beide vriendinnen zullen weer te ontmoeten zijn op hun ontmoetingsplaats omdat je alle oysters hebt. Succes :7

Geplaatst:
Tsja, niet meer daten en alles leeg schieten.

Voor de bass-knuckles is er geen oplossing meer.

Je kan je wapens niet leegschieten als je 100% hebt, dan komt er 1 kogel bij voor iedere kogel die je er af schiet. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...