gta master 1 Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 1e: Weer eens wat anders, Voetbal sigs hebben altijd de zelfde stijl, maar deze is totaal nieuw! Of die brushes aan de linkerkant wel zo mooi zijn weet ik niet, misschien moest je de oppo...oppen..we ouden het op doorzichtigheid wat lager zetten Maar hij ziet er super uit, wat we van je gewend zijn! 9.5/10 2e: Perfect! lekker leeg, maar ook niet te leeg. Niks op aan te merken! Ik vind vooral het midden het mooiste . 9.8/10 :tu: Reageren
The Hulk Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 De 1e ziet er erg mooi uit inderdaad weer is wat anders alleen ik vind de render iets te doorzichtig dat zie je ook aan het voorhoofd van Ronaldinho die is te licht 9.7/10 Op het 2e plaatje heb ik niets op aan te merken alles ziet er goed uit het is lekker leeg en het straalt veel rust uit 10/10! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.