chips Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 wat is nu eigenlijk de beste game vice city of vice city story ik geraak er niet aan uit, want als ik zo bij wikigta kijk vindt ik de auto veel mooier die van vice city maar in vice city storie is in 2006 uitgebracht en er zijn meer leuker voertuigen ik geraak er dus egt niet aan uit ? kan iemand anders mij wijzer maken ? ik hoop het Reageren
pompbakje Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 wat is nu eigenlijk de beste gamevice city of vice city story ik geraak er niet aan uit, want als ik zo bij wikigta kijk vindt ik de auto veel mooier die van vice city maar in vice city storie is in 2006 uitgebracht en er zijn meer leuker voertuigen ik geraak er dus egt niet aan uit ? kan iemand anders mij wijzer maken ? ik hoop het vice city story's speelt zich een paar jaar vroeger af dan vice city en is aleen te verkrijgen voor PSP en PS 2 maar als ik jou was zou ik eens naar de missies kijken van bijde spelen. missies vice city story's missies vice city zelf zou ik vice city spelen want ik heb hem al uitgespeeld en ik heb geen PSP of PS2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.