njeg0d Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Wie zijn jouw favoriete gitaristen? Dit is mijn top 10: 1. Jimi Hendrix 2. Duane Allman (The Allman Brothers Band) 3. Eric Clapton 4. Jerry Garcia (The Grateful Dead) 5. Stevie Ray Vaughan 6. Billy Gibbons (ZZ Top) 7. Johnny Winter 8. Warren Haynes (The Allman Brothers Band, Gov't Mule) 9. John Frusciante (Red Hot Chili Peppers) 10. Jimmy Page (Led Zeppelin) Nu die van jullie .
PowerPats Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Ik kan helaas geen top 10 maken dan ben ik uren bezig met het tobben van wie nou de beste is. mijn hier zijn mijn favoriete gitaristen. Jimi Hendrix, Slash , Eric Clapton, Paul mc Cartney , Jimmy Page, George harrison, Pete Townshend dit zijn ze ongeveer. maar ik heb het gevoel dat ik er een paar vergeten ben...
Wesley Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Joe Satriani, Angus Young, Jimi Hendrix, Steve Vai, Eric Clapton, Billy Gibbons, Jimmy Page Legendarische gitaristen
TomHagen Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Jimi Hendrix is legendarisch, The Edge (David Evans van U2) schijnt ook wel erg goed te zijn. Verder nog Mark Knopfler (Dire Straits), Josh Homme (Queens of the Stone Age) en Slash (Saul Hudson van Guns 'N Roses).
GTA-Sheep Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Met het zoekwoord "gitaristen" kwam ik een aantal topics tegen, waaronder ==> deze <==. Lijkt me dat we daar maar door moeten gaan want die is exact hetzelfde
Recommended Posts