Jump to content

VC auto's in spel plaatsen


pauzemenu24

Recommended Posts

Hallo

ik wil graag auto's die ik gedownload heb in VC krijgen, ik heb dit volgens de handleiding gedaan die hier op de site staat maar helaas het werkt niet. Hier de volgorde hoe ik het doe:

Eerst download ik een auto die ik wil hebben:

Dan open ik IMG tool, dan open ik de gta3 img file.

Daarna dan druk ik op Edit en dan Find en dan zoek ik het bestandje op:

dan krijg ik eerst de Txd file te zien, dan druk ik op Extract en sla ik het bestandje op in de map Models.

Daarna druk ik nog een keer op Find en vind ik het bestandje Dff en daarbij druk ik ook op Extract en die zet ik dan ook in de map Models.

Daarna druk ik op Commands en dan op Add dan voeg ik beide bestandjes toe en druk ik op Rebuild Archive.

Dan start ik het spel op en zoek naar de auto maar na een half uur zoeken kan ik hem nog niet vinden..

Wat doe ik verkeerd?? kan iemand mijn hiermee helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet natuurlijk eerst je auto vinden dus kan een Car Spawner Wel handig zijn.

Lukt dit niet moet je ff googlen naar Vice city mod manager.

Hiermee kun je op een zip file rechtermuisknop klikken en installeren.

Mocht hij er niet bij staan moet je op : OPENEN MET klikken en naar Program Files En Vice city mod manager klikken.

Dit is makkelijker omdat hij het voor je doet en hij maakt Back ups.

Mogen er nog vragen zijn Stel ze gerust.

PS Met mods kun je geen VCMP spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet natuurlijk eerst je auto vinden dus kan een Car Spawner Wel handig zijn.

Lukt dit niet moet je ff googlen naar Vice city mod manager.

Hiermee kun je op een zip file rechtermuisknop klikken en installeren.

Mocht hij er niet bij staan moet je op : OPENEN MET klikken en naar Program Files En Vice city mod manager klikken.

Dit is makkelijker omdat hij het voor je doet en hij maakt Back ups.

Mogen er nog vragen zijn Stel ze gerust.

PS Met mods kun je geen VCMP spelen.

Bedankt voor de hulp, ik heb volgende gedaan.

Ik heb rechtermuisknop op een winrar bestand geklikt waar de auto instaat, vervolgens heb ik op install with GTA Mod installer gedrukt. Toen hem ik op openen met VCMM gedaan en dan opent VCM Manager zich, dan krijg ik te zien, DMagic1 Wheel Mod General. Veder gebeurd er niks.

Is de auto nu geinstaleerd of niet?

Mvg

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet natuurlijk eerst je auto vinden dus kan een Car Spawner Wel handig zijn.

Lukt dit niet moet je ff googlen naar Vice city mod manager.

Hiermee kun je op een zip file rechtermuisknop klikken en installeren.

Mocht hij er niet bij staan moet je op : OPENEN MET klikken en naar Program Files En Vice city mod manager klikken.

Dit is makkelijker omdat hij het voor je doet en hij maakt Back ups.

Mogen er nog vragen zijn Stel ze gerust.

PS Met mods kun je geen VCMP spelen.

Bedankt voor de hulp, ik heb volgende gedaan.

Ik heb rechtermuisknop op een winrar bestand geklikt waar de auto instaat, vervolgens heb ik op install with GTA Mod installer gedrukt. Toen hem ik op openen met VCMM gedaan en dan opent VCM Manager zich, dan krijg ik te zien, DMagic1 Wheel Mod General. Veder gebeurd er niks.

Is de auto nu geinstaleerd of niet?

Mvg

Oh ja dat was een Foutje sorry.

De mod is nog niet geinstalleerd en het programma dat ik gebruikte heb ik een tijd geleden verwijderd.

Met jouw probleem: Volgens mij is de auto wel geinstalleerd maar kan je de auto niet vinden. Dit kun je doen met een Car Spawner of Gta Vice ultimate Trainer. met Gta Vice Ultimate Trainer kun je Cars in een garage Spawnen. Als hij niet gemod is dan moet je nog ff reageren.

PS welke auto Wil je installeeren (misschien ligt het aan de auto en niet aan jouw)

Bewerkt: door klimgorilla
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb iets waarmee ik je probleem kan oplossen (alwel hiermee kun je alleen Cars modden) je moet dit programma downloaden DOWNLOAD LINK

hiermee kun je ook een zipfile aanklikken,

Er kan niets misgaan

Groetjes Klimgorilla

Dank je. Als het goed is, moet het nu gelukt zijn.

Ik heb de auto in het spel geplaatst alleen zie ik hem nergens rijden.

Plus dat me spel na 10 min vast loopt.

Hoe kan dit ?

Bewerkt: door pauzemenu
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...