Jump to content

Help je GTA om zeep...


Jacky-2007

Recommended Posts

Dit topic kan als niet bestaand beschouwd worden door eenieder die alreeds heeft ontdekt dat de Multiplayer mode genaamd Freemode NIET beperkter is geworden. Alleen specifieker! Tot mijn grote verbazing (en blijdschap) toe blijkt namelijk dat ik mij lelijk heb vergist!

^_^

Voor diepgaande uitleg op wat ik bedoel, zie de derde post hieronder.

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

@ hierboven: De link was erg slaperig geformuleerd, laat ik het daarbij houden... :7

Iscariah schreef het volgende:

BIG Update

...wat betreft de nieuwe update! Het is vanaf heden niet meer mogelijk om vanuit de lobby de instellingen voor auto aim, politie en friendly fire in te stellen. Dit brengt heel wat verwarring onder de mensen, begrijpelijk! Waarom Rockstar dit doet, is dan ook een raadsel. MAAR... Uiteraard heb ik dit verder onderzocht en iedereen mag weer gerust zijn. De optie is NIET verwijderd!!! Nu moet het alleen anders door de host ingesteld gaan worden.

Ik ga even uitleggen wat de precieze handelingen nu zijn: Als je met je mannetje de telefoon pakt en naar multiplayer gaat, zie je als het goed is het woordje preferences nu onderaan staan. Ga naar die optie en dan zal je een schermpje krijgen met auto aim, cops en friendly fire. Standaard staan deze op don't care. Deze opties kunnen in dat schermpje gewijzigd worden naar yes of no en bij auto aim naar allow of disallow. Dan is het dus een kwestie van yes kiezen als je een bepaalde optie aan wilt hebben. Dan verlaat je dit schermpje weer met de rode B-knop en dan kies je custom match of whatever en je doet je ding zoals je gewend was! Easy enough... Maar waarom ze het nou eigenlijk zo hebben veranderd is me nog steeds niet helemaal duidelijk, maar GODZIJDANK geeft Rockstar je nog steeds de keuze om deze instellingen te veranderen. Ik dacht vannacht namelijk even dat ze een gaatje in hun kop hadden gekregen daar, door de beste functies uit te schakelen.

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...