NickyHendriks Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Hallo, Ik ben weer eens bezig met een nieuw ontwerp tekening: Ratings Please Als ik weer een deel af heb zal ik weer een screen posten Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 18 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Somebody? Reageren
Jay; Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Somebody? Zoals in de regels staat, minstens 24 uur wachten voor het bumpen. Maar goed, leuke tekening met veel diepte. Niet ontzettend moeilijk om te maken als je een beetje inzicht hebt. Wellicht de volgende keer een tekening met andere details waarin de diepte toch wel een grote rol speelt. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 18 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 (bewerkt) Somebody? Zoals in de regels staat, minstens 24 uur wachten voor het bumpen. Maar goed, leuke tekening met veel diepte. Niet ontzettend moeilijk om te maken als je een beetje inzicht hebt. Wellicht de volgende keer een tekening met andere details waarin de diepte toch wel een grote rol speelt. Ik heb ook niet met perse de diepte erin getekend :$ Ik was gewoon wat lijntjes aan het trekken tot ik er een beetje diepte in begon te zien. Toen ging ik het uitwerken Maar morgen heb ik TRS en als ik klaar ben met me werk mag ik vrij werken Dus dan ga ik lekker verder met me tekening en ik verwacht ook dat het over uiterlijk 2 daagjes af is. Want ik teken altijd als ik klaar ben met me werk ofzo op school . Dus er is zelfs een kans dat het pas na de vakantie word afgemaakt. Maar dit ga ik denk ik in de vakantie afmaken. En die inzicht ervoor heb ik heel hoog volgens velen docenten Ze vinden mijn werk heel vaak op die van Escher lijken . Meestal omdat dat ook gezichtsbedrog is ofzoiets. Bewerkt: 18 februari 2009 door zamg0d1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.