RobbieB Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 (bewerkt) Ik heb en paar dagen geleden RTC gekocht Het is een tof spel... Maar ik geraak niet meer verder! Ik bedoel: "Hoe maak je loopings?" HELP ME!!! NIEUW PROBLEEM: Ik heb zojuist een achtbaan met loopings 1 gebouwd, maar... Ik zet de CoasterCam aan, en ik ga heel even omhoog, en ga dan lichtjes naar beneden! HELP ME! Bewerkt: 25 februari 2009 door RobbieB Reageren
Nstyle08Z Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Ik heb en paar dagen geleden RTC gekochtHet is een tof spel... Maar ik geraak niet meer verder! Ik bedoel: "Hoe maak je loopings?" HELP ME!!! Terwijl je een achtbaan bouwt is er daar zo'n stuk achtbaan die een halve looping maakt, druk daar 2 keer op en je hebt dan een looping! Ik heb het spel ook maar laatste keer dat ik het speelde was een jaar geleden ofzow. Reageren
Basssss Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Fout, maak een stukje baan omhoog. Dan kun je rechts 'looping' selecteren. Reageren
RobbieB Geplaatst: 18 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Ik heb en paar dagen geleden RTC gekochtHet is een tof spel... Maar ik geraak niet meer verder! Ik bedoel: "Hoe maak je loopings?" HELP ME!!! Terwijl je een achtbaan bouwt is er daar zo'n stuk achtbaan die een halve looping maakt, druk daar 2 keer op en je hebt dan een looping! Ik heb het spel ook maar laatste keer dat ik het speelde was een jaar geleden ofzow. Bedankt Nikita Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 (bewerkt) heb je de ketting op de baan gezet? zo'n ket die je omhoog trekt? zo ja, dan kun je die altijd nog harder laten lopen door op de achtbaan te klikken en dan in dat schermpje rechtsonder en dan een van die icoontjes en dan staat ergens: snelheid kettinglift: 21.34 bijv. graag gedaan Bewerkt: 28 februari 2009 door _Night-Men_ Reageren
RobbieB Geplaatst: 27 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 heb je de ketting op de baan gezet? zo'n ket die je omhoog treket? zo ja, dan kun je die altijd nog harder laten lopen door op de achtbaan te klikken en dan in dat schermpje rechtsonder en dan een van die icoontjes en dan staat ergens: snelheid kettinglift: 21.34 bijv. Oeps! Vergeten! Bedankt voor de hulp! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.