Jump to content

LittleBigPlanet Trophy

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Hoe kom ik aan de trophy klappen van de zweep? Ik weet dat je alle uitleg levels moet voltooien. Dat heb ik allemaal gedaan er staat ook nergens meer een vraagteken. Maar toch heb ik hem niet.

Mis ik misschien nog wat?

mvg Reinier

Geplaatst: (bewerkt)

mischien heb je nog voorwerpen tekort,

kijk eens naar alle levels of dat alles 100%

complete is.

heb je alle perfecte levels enzo...

Bewerkt: door thug
  • 2 weken later...
Geplaatst:
mischien heb je nog voorwerpen tekort,

kijk eens naar alle levels of dat alles 100%

complete is.

heb je alle perfecte levels enzo...

Is me gisteren gelukt:) Maar de trophy heb ik nog niet:S

Geplaatst: (bewerkt)
Dit heb ik ook het is heel raar. :{

'T stomme is dat sommige mensen blijkbaar een bug hebben zodat ze die trophie al eerder krijgen. Zonder alle uitleglevels te hebben voltooid.

Ik zat te denken dat ik een uitleg level niet heb voltooid. Maar wel gestart. Dus moet ik zien uittevinden welke uitleglevel ik nog niet heb voltooid:(

Bewerkt: door Reinier93
Geplaatst:

'T stomme is dat sommige mensen blijkbaar een bug hebben zodat ze die trophie al eerder krijgen. Zonder alle uitleglevels te hebben voltooid.

Ik zat te denken dat ik een uitleg level niet heb voltooid. Maar wel gestart. Dus moet ik zien uittevinden welke uitleglevel ik nog niet heb voltooid:(

Dit bleek dus te kloppen:) Ik heb alles opnieuw gedaan en ik had er 6 nog niet voltooid.

Geplaatst:

Dit bleek dus te kloppen:) Ik heb alles opnieuw gedaan en ik had er 6 nog niet voltooid.

Hoe de je dat dan "opnieuw"? :7

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hoe de je dat dan "opnieuw"? :7

Gewoon naar Mijn Gadgets of Leuke dingen gaan onder je Popit Cursor en dan zie je bij een voorwerp een vraagteken of je drukt op vierkant en dan druk je op Uitleg. Dan kan je de Uitleg opnieuw spelen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...