Kenny-Petrovic Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 ik weet niet of dit al bekend was maar ik heb zujuist ondekt hoe je in de blue hell moet komen ik kan helaas geen screens maken maar ik wil het wel iemand laten zien die wel screens kan maken op een bepaald punt in het empire state building kan je de blue hell betreden ik zou graag de blue hell met iemand willen verkennen? iemand interesse? (PS3) Reageren
HA5H Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 ik weet niet of dit al bekend was maar ik heb zujuist ondekt hoe je in de blue hell moet komenik kan helaas geen screens maken maar ik wil het wel iemand laten zien die wel screens kan maken op een bepaald punt in het empire state building kan je de blue hell betreden ik zou graag de blue hell met iemand willen verkennen? iemand interesse? (PS3) Ik wel Heb je headset en doen we het in Free Mode? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 18 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 ik weet niet of dit al bekend was maar ik heb zujuist ondekt hoe je in de blue hell moet komenik kan helaas geen screens maken maar ik wil het wel iemand laten zien die wel screens kan maken op een bepaald punt in het empire state building kan je de blue hell betreden ik zou graag de blue hell met iemand willen verkennen? iemand interesse? (PS3) Ik wel Heb je headset en doen we het in Free Mode? ik heb helaas (nog) geen headset voet mijn network naam toe soulramon dan invite ik je voor een game Reageren
Gta Bram Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Hoe kun je dan in die Blue Hell komen? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 18 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Hoe kun je dan in die Blue Hell komen? er is een bepaald stuk van het empire state building waar je zo doorheen kan vliegen tis maar een heel klein stukje Reageren
Gta Bram Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Ik heb nog even onderzoek gedaan op youtube, en ik heb een veel makelijkere plaats om in de Blue Hell te komen: Latehr Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 18 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 (bewerkt) maar dan heb je geen voertuig op myn manier kan je met heli erin Edit, ik sta klaar in party mode met een heli er kunnen 3 mensen mee voeg soulramon toe op psn en dan invite ik je direct Bewerkt: 18 februari 2009 door ramonlol Reageren
rakker126 Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 maar dan heb je geen voertuig op myn manier kan je met heli erinEdit, ik sta klaar in party mode met een heli er kunnen 3 mensen mee voeg soulramon toe op psn en dan invite ik je direct Ik wil wel graag! Reageren
PimTerror Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Kan een van jullie dan een screenshot/video maken voor mij? Dan kan ik het ook proberen op de XBOX360:D Reageren
Dieko Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Deze glitch bestond al Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.