Owantjaaaa Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2009 (bewerkt) opgelost Bewerkt: 20 februari 2009 door Owantjaaaa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2009 Wat is de resolutie van je monitor? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Owantjaaaa Geplaatst: 18 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2009 Wat is de resolutie van je monitor? waar kun je dat vinden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2009 (bewerkt) Wat is de resolutie van je monitor? waar kun je dat vinden? Rechtermuisknop, Eigenschappen en dan staat er ergens 1680x1050 of iets dergelijks. Rechtermuisknop: Aan persoonlijke voorkeur aanpassen, Beeldscherminstellingen. Bewerkt: 18 februari 2009 door TaartJJ~! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Owantjaaaa Geplaatst: 18 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2009 Wat is de resolutie van je monitor? waar kun je dat vinden? Rechtermuisknop, Eigenschappen en dan staat er ergens 1680x1050 of iets dergelijks. Weet niet of je vista of XP hebt. 1152 bij 864 pixels Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2009 Dan zou je de NVIDIA GeForce 9600GT kunnen pakken. Of voor als je meer kracht wil de NVIDIA GeForce 9800GT kunnen pakken, maar die is iets duurder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2009 Die processor mag inderdaad wel een betere kaart hebben. Persoonlijk zou ik voor de Nvidia 9800 GTX+ gaan, maar die is pas te krijgen vanaf ongeveer 160 euro. maar aangezien je budget aardig laag is, is de beste die je voor die prijs kunt nemen DEZE. Maar ik vraag me af of je dan veel verschil merkt in vergelijking met je oude kaart. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Owantjaaaa Geplaatst: 18 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2009 Dan zou je de NVIDIA GeForce 9600GT kunnen pakken. Of voor als je meer kracht wil de NVIDIA GeForce 9800GT kunnen pakken, maar die is iets duurder Dank je, dat was ik al van plan alleen ik vond op internet nog al negatieve reacties over die 2. Zou ik dan de textures en draw instance flink omhoog kunnen gooien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2009 (bewerkt) Je zult trouwens waarschijnlijk ook een nieuwe voeding nodig hebben, ik denk dat de huidige voeding niet veel voorstelt als er een 8400GS in zit. EDIT: Van die reacties moet je je niet al teveel aantrekken, ik heb ook een 9800GT en hij werkt super. En ik heb laatst die 9600GT in een PC van een vriend van mij geplaatst en ik hoor hem nog niet klagen EDIT2: Je zult inderdaad de schuifjes wat omhoog kunnen gooien. Bewerkt: 18 februari 2009 door TaartJJ~! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Owantjaaaa Geplaatst: 18 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2009 (bewerkt) Je zult trouwens waarschijnlijk ook een nieuwe voeding nodig hebben, ik denk dat de huidige voeding niet veel voorstelt als er een 8400GS in zit. kan ik ook nog ergens opzoeken wat mijn voeding is? Bewerkt: 18 februari 2009 door Owantjaaaa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2009 (bewerkt) Je zult trouwens waarschijnlijk ook een nieuwe voeding nodig hebben, ik denk dat de huidige voeding niet veel voorstelt als er een 8400GS in zit. Ik ik ook nog ergens opzoeken wat mijn voeding is? PC open schroeven en kijken wat er op staat. DOE WEL EERST JE PC UIT! XD En sluit de stroom af, trek de stekker eruit. Bewerkt: 18 februari 2009 door TaartJJ~! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Owantjaaaa Geplaatst: 18 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2009 (bewerkt) Je zult trouwens waarschijnlijk ook een nieuwe voeding nodig hebben, ik denk dat de huidige voeding niet veel voorstelt als er een 8400GS in zit. Ik ik ook nog ergens opzoeken wat mijn voeding is? PC open schroeven en kijken wat er op staat. DOE WEL EERST JE PC UIT! XD En sluit de stroom af, trek de stekker eruit. Ok bedankt. Dan doe ik dat wel. Bewerkt: 18 februari 2009 door Owantjaaaa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Owantjaaaa Geplaatst: 18 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2009 Je zult trouwens waarschijnlijk ook een nieuwe voeding nodig hebben, ik denk dat de huidige voeding niet veel voorstelt als er een 8400GS in zit. Ik ik ook nog ergens opzoeken wat mijn voeding is? PC open schroeven en kijken wat er op staat. DOE WEL EERST JE PC UIT! XD En sluit de stroom af, trek de stekker eruit. Ik hoor de koeler wel hard. Mn pc is anderhalf jaar oud, dus miss kan je schatting maken. En hoeveel zou een nieuwe koeler ong kosten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2009 (bewerkt) Het gaat niet om de koeler, maar om het vermogen dat de voeding levert. Een voeding ziet er zo uit. Op zo'n stikkertje kun je zien hoeveel vermogen hij levert. Maar ik ben er al bijna zeker van dat er een nieuwe voeding in moet. Bewerkt: 18 februari 2009 door TaartJJ~! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Owantjaaaa Geplaatst: 18 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2009 (bewerkt) Het gaat niet om de koeler, maar om het vermogen dat de voeding levert.Een voeding ziet er zo uit. Sorry, voeding bedoel ik. Zei heel de tijd koeler lol. !@#$ heb "nieuwe" driver op gta4.net gedownload..... Kan ik weer een nieuwe downloaden. Bewerkt: 18 februari 2009 door Owantjaaaa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.