GTA_PEEKCITY Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Hey iedereen! Vele weten dat ik misschien vorige maand een complex had laten zien van het Jetsky Trade Center. Ik kwam op het idee om deze ingame te krijgen. Maar als ik het puin opruim van die kapotte gebouwen bij Wang Cars crasht me GTA. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Ik heb geen verstand van modden, maar is de mod niet te zwaar voor je pc?? Reageren
Timske Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Misschien de gebouwen ergens anders naar verschuiven. Of je moet er gewoon een bepaald gebouw over zetten en dan je eigen gebouw er langs zetten ofso Reageren
Beagle Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Wat bedoel je precies, het puin opruimt bij Wang Cars? Met een Map Editor? Meer info graag Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.