thuron Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Hallo, ik zit al tijden te klooien met de map editors van bread_oed, seif en kapil, maar allemaal functioneren ze niet... Of mn server crashed erdoor, of (bij bread_ord en seif) hij plaatst de objecten niet goed. Iemand een idee hoe ik dit het beste kan oplossen? alvast bedankt! Thuron Reageren
Thinkie Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Hallo,ik zit al tijden te klooien met de map editors van bread_oed, seif en kapil, maar allemaal functioneren ze niet... Of mn server crashed erdoor, of (bij bread_ord en seif) hij plaatst de objecten niet goed. Iemand een idee hoe ik dit het beste kan oplossen? alvast bedankt! Thuron gebruik MTA RACE v1.1.1 dan converten met AdvancedConverter en dan in je FS / GM zetten Reageren
thuron Geplaatst: 19 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Hallo,ik zit al tijden te klooien met de map editors van bread_oed, seif en kapil, maar allemaal functioneren ze niet... Of mn server crashed erdoor, of (bij bread_ord en seif) hij plaatst de objecten niet goed. Iemand een idee hoe ik dit het beste kan oplossen? alvast bedankt! Thuron gebruik MTA RACE v1.1.1 dan converten met AdvancedConverter en dan in je FS / GM zetten ik heb al geprobeerd mta-map editor te gebruiken, maar als ik bij de installatie het "race" onderdeel (nodig om te editen) erbij installeer, dan geeft windows een error dat het programa niet opgestart kan worden. zodra ik het race-onderdeel eruit haal, doet hij het, maar als ik in het spel dan op "editor" klik, dan vraagt hij naar dat race onderdeel. Enig idee hoe ik dat kan oplossen? Reageren
keessie Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 ja dat probleem had ik ook ik heb dit gedaan en dat hielp That was the easier way; Alternativly you can do: 1. rename the "editor" folder to "map_editor" 2. copy the models folder from MTA San Andreas\mods\map_editor\ to MTA San Andreas\mods\race\ 3. create \mods\map_editor\maps als je nog een error krijgt dat je een bestand mist moet je op google dat bestand intypen en dan zijn er zat links met downloads grz Reageren
thuron Geplaatst: 19 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 hmm.....werkt niet ... ik krijg deze error: De instructie op 0x047f8c0f verwijst naar geheugen op 0x047f8c0f. Een lees- of schrijfbewerking op het geheugen is mislukt: read. Klik op OK als u het programma wilt beëindigen. ik heb trouwens vista. iemand enig idee? Reageren
Venzio Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Het opstarten wilt niet lukken hé? Dan klik je Rechtermuisknop -> Als Administrator openen. Ik hoop dat het nu werkt. Reageren
thuron Geplaatst: 19 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 nope, net als anders: je ziet het laadschermpje even, en dan krijg je die error... en de compatibaliteit op XP zetten helpt ook al niet... lijp dit. Reageren
Sandra Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 en de compatibiliteit op XP zetten helpt ook al niet... lijp dit. Probeer eens 98/ME Reageren
thuron Geplaatst: 20 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 hmm, de error is weg, maar nu zie ik alleen het laadscherm, verder gebeurt er niets. ook bij de processen is ie dan weg. enig idee? Reageren
Big Boss Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Ben je zeker dat je bij de installatie de juiste SA map hebt aangeduid? Reageren
thuron Geplaatst: 21 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 heb net nog even gekeken, klopt helemaal.. Reageren
jorD1 Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 zeker weten dat je 1.1.1 heb en NIET 1.1.2 en dan bij installe ALLEEEN het vinkje bij mapeditor aanvinken dan werkt het op vista. Reageren
thuron Geplaatst: 22 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 JAH!!! heeeeel erg bedankt! het werkt :D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.