Donald-Duck Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Hallo iedereen, 1e probleem, mijn computer kan met sommige dingen geen verbinding maken met het internet. Msn kan ik niet gebruiken en nieuwe installeren wil ook niet en google earth kan ik ook niet installeren. Mijn virusscanner is niet het probleem want de firewall laat deze programma´s wel door. Verder werken programma´s als firefox probleemloos. Dus ik heb geen idee waar dit aan kan liggen. 2e probleem, als ik een map open krijg ik in een nieuw venster een zoekopdracht (met zo´n hondje). Alleen met de optie mappen en rechtermuisknop man openen kan ik een map openen. Bij mapopties->bestandstypen->map kun je dit aanpassen ben ik al achter gekomen, maar hoe. Iemand antwoord op (een van) deze problemen? Reageren
MrKooKie Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Krijg je bij het eerste probleem errors bij de installatie? Zo ja, moet je even een screenshot hier zetten dan kan ik je beter helpen. Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 18 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 nee, ik krijg dit; Reageren
Thundercover Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Je anti-virusprogramma blokkeert de programma's ook niet? Anders moet je die eens een keer uitzetten en het proberen. 2e probleem, als ik een map open krijg ik in een nieuw venster een zoekopdracht (met zo´n hondje). Alleen met de optie mappen en rechtermuisknop man openen kan ik een map openen. Bij mapopties->bestandstypen->map kun je dit aanpassen ben ik al achter gekomen, maar hoe. Voor Windows XP: Extra > Map-opties > Algemeen > Map in hetzelfde venster openen aanvinken > Ok. Beeld > Explorerbalk > Mappen zorgt daarna voor het verdwijnen van het hondje. Hopelijk bedoelde je dat. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 (bewerkt) Voor het eerste probleem heb ik misschien een oplossing, ik had namelijk last van dezelfde symptomen. Heb het opgelost door het volgende te doen: Dit moet in Internet Explorer! Bewerkt: 19 februari 2009 door TaartJJ~! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Voor het eerste probleem heb ik misschien een oplossing, ik had namelijk last van dezelfde symptomen.Heb het opgelost door het volgende te doen: Dit moet in Internet Explorer! Erm... Is het niet makkelijker als je verteld? Een plaatje op deze manier is onduidelijk Ik snap er niet veel van Reageren
Ymosky Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Erm... Is het niet makkelijker als je verteld? Een plaatje op deze manier is onduidelijk Ik snap er niet veel van Dat plaatje lijkt me anders vrij duidelijk. In tekst zou het dit zijn: Start Internet Explorer, ga naar Internetopties -> op het tabblad "verbindingen" klik je onderaan op "Lan instellingen". Als er bij proxy server een vinkje aan staat dat weghalen. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Ik dacht ik doe het per plaatje omdat dat duidelijker is, maar ik zou het wel mis hebben :S Reageren
Thundercover Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Met het plaatje is niets mis hoor, misschien was het wat handiger geweest om nog de cijfers van de stappen te volgen. Maar goed, als de topic starter het maar begrijpt, want daar gaat het om. Iemand die het probleem niet heeft, is niet verplicht om het plaatje te snappen. Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 20 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Probleem 1 is opgelost, na wat oude programma´s te hebben verwijderd. Maar alleen van die mappen lukt nog niet. Ik kan niet zo als Thundercover zei Map in hetzelfde venster openen aanvinken, en de optie mappen gebruik ik al omdat dat nu het makkelijkste is om een map te openen. Even voor de duidelijkheid van mijn vraag een plaatje. hier wou ik dus de harde schijf D: openen, maar dan krijg ik dit scherm in plaats van D: zelf. Als ik niet duidelijk ben vraag gerust. Reageren
Thundercover Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Extra > Map-opties > Algemeen > Map in hetzelfde venster openen aanvinken > Ok Dit werkt niet? Nu is het juist dat er een nieuw venster wordt geopend. Erg vreemd, ik zal even zoeken. Edit: Extra > Map-opties > Bestandstypen > Map > Geavanceerd > explore > Standaard > OK. Dan moet 'ie het weer doen! Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 20 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Het vreemde is dat explore al als standaard staat ingesteld en dat ik nog steeds een zoekscherm krijg. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.