kees1991 Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 hoi, ik wil een bleutooth headset voor de ps3 kopen. maar ik vraag mij af of ik deze kan gebruiken inplaats van het geluid van de tv. dus dat het geluid van de tv uit is zodat mijn vader er geen last meer van heeft, en ik de game geluiden kan horen via de headset. een vriend van mij zij dat dit niet kon maar wist het niet zeker. op internet kan ik niet echt veel vinden en hij lijkt mij raar als het niet kan. ik koop niet zoon klein oortje maar echt zoon grote headset. groeten martijn. Reageren
Dieko Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 hoi,ik wil een bleutooth headset voor de ps3 kopen. maar ik vraag mij af of ik deze kan gebruiken inplaats van het geluid van de tv. dus dat het geluid van de tv uit is zodat mijn vader er geen last meer van heeft, en ik de game geluiden kan horen via de headset. een vriend van mij zij dat dit niet kon maar wist het niet zeker. op internet kan ik niet echt veel vinden en hij lijkt mij raar als het niet kan. ik koop niet zoon klein oortje maar echt zoon grote headset. groeten martijn. Helaas kan dat niet Je kan wel een Bluetooth headset aanschaffen om met mensen te praten. Maar je kan wel zo een headset aanschaffen Als je tv een groene ingang heeft kan je daar je headset er in doen. Dan hoor je het geluid van de game,maar je kan dan niet met andere praten. Reageren
kees1991 Geplaatst: 18 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 (bewerkt) oke, jammer dat dat niet kan. ik ga straks even kijken wat voor een audio uitgangen er op onze tv zitten. bedankt kan je dan ook geen musiek horen eigelijk? gewoon de musiek die je op je ps3 hebt? Bewerkt: 18 februari 2009 door kees1991 Reageren
gta master 1 Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 oke, jammer dat dat niet kan. ik ga straks even kijken wat voor een audio uitgangen er op onze tv zitten.bedankt kan je dan ook geen musiek horen eigelijk? gewoon de musiek die je op je ps3 hebt? nee, maar dat is ook niet nodig, als jij geschiet, radio Broker en die (..) van een ali B op zet hoor je nog weinig. Wel kan je natuurlijk met bijv. je mobiel, of pc muziek luisteren. Reageren
kees1991 Geplaatst: 18 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 oke nouw ja jammer maar is niet zo erg, ga wel lekker hardcore en hardstyle leusteren via mijn mobiel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.