Danoontje_nl Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2009 Hey ik heb tlad en vraag me af of er ergens kleren winkels zijn.Heb de hele stad afgezocht maar zonder resultaat. Weet iemand of er wel kleding winkels zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Primitive-Roots Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2009 Hey ik heb tlad en vraag me af of er ergens kleren winkels zijn.Heb de hele stad afgezocht maar zonder resultaat. Weet iemand of er wel kleding winkels zijn? nope ik zie het nut er ook niet echt van in zowiezo moet je je colors dragen dus het enigste dat je zou kunnen veranderen is je broek en schoenen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2009 Hey ik heb tlad en vraag me af of er ergens kleren winkels zijn.Heb de hele stad afgezocht maar zonder resultaat. Weet iemand of er wel kleding winkels zijn? En als je nu gewoon naar de kledingswinkel gaat waar Niko altijd naar kon gaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Primitive-Roots Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2009 Hey ik heb tlad en vraag me af of er ergens kleren winkels zijn.Heb de hele stad afgezocht maar zonder resultaat. Weet iemand of er wel kleding winkels zijn? En als je nu gewoon naar de kledingswinkel gaat waar Niko altijd naar kon gaan? de deuren zijn gewoon gesloten je kan binnenkijken maar das alles Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SkyChat Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2009 Hey ik heb tlad en vraag me af of er ergens kleren winkels zijn.Heb de hele stad afgezocht maar zonder resultaat. Weet iemand of er wel kleding winkels zijn? En als je nu gewoon naar de kledingswinkel gaat waar Niko altijd naar kon gaan? de deuren zijn gewoon gesloten je kan binnenkijken maar das alles Precies, kansloos winkelen dus ze worden wel aangegeven op je map maar je kunt er verder niets mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Hilgen Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2009 Hey ik heb tlad en vraag me af of er ergens kleren winkels zijn.Heb de hele stad afgezocht maar zonder resultaat. Weet iemand of er wel kleding winkels zijn? En als je nu gewoon naar de kledingswinkel gaat waar Niko altijd naar kon gaan? de deuren zijn gewoon gesloten je kan binnenkijken maar das alles Precies, kansloos winkelen dus ze worden wel aangegeven op je map maar je kunt er verder niets mee. Je kan geen kleding kopen je kan alleen eten naar stip clubs enz. geen andere kleren jammer genoeg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.