Jump to content

Euro Truck Simulator 2008

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb vandaag de game binnen gekregen en kon er vrij weinig over vinden op het forum dus ik dacht forum geen topic? E

Euro Truck Simulator is net zoiets als 18 wheels of steel, nu speelt het zich alleen af in Europa met de voor ons bekendere merken: Scania, Mercedes en ga zo maar door. Ik vind de game erg vermakkelijk hopelijk vinden jullie dat ook.

Dus wie heeft de game nog meer?

Geplaatst:
Ik heb vandaag de game binnen gekregen en kon er vrij weinig over vinden op het forum dus ik dacht forum geen topic? E

Euro Truck Simulator is net zoiets als 18 wheels of steel, nu speelt het zich alleen af in Europa met de voor ons bekendere merken: Scania, Mercedes en ga zo maar door. Ik vind de game erg vermakkelijk hopelijk vinden jullie dat ook.

Ik niet, en ik denk ook niet dat er veel mensen zijn die het hebben. Je moet er geloof ik geïnteresseerd in zijn.

En dat is bij jou wel het geval of niet? :puh:

Geplaatst:

Ik niet, en ik denk ook niet dat er veel mensen zijn die het hebben. Je moet er geloof ik geïnteresseerd in zijn.

En dat is bij jou wel het geval of niet? :puh:

Ik ben er erg in geïnteresseerd, geweldig op over een snelweg zo knap mogelijk je lading af te leveren. Maar je zult je denk ik wel verbazen, want redelijk veel mensen spelen wel 18 Wheels Of Steel.

Geplaatst:

Inderdaad een leuk spel, heb hem zelf ook :) Zocht eerst eigenlijk gewoon een spel waarmee jehoe dan ook lekker door Europa kon touren en toen kwam ik hierop uit, zeker aan te raden. Wat ik echter wel minder vind is dat als je hem vergelijkt met 18 Wheels of Steel, en dan vooral de versie waarbij je ook Mexico hebt, 18WOS toch wel veel beter is uitgewerkt. Vooral de diversiteit in landschappen, de grootte van de steden en de spelmogelijkheden vallen een beetje tegen vergeleken hiermee. Waar steden in 18WOS prachtig waren uitgewerkt zijn ze nu simpel en slechts met enkele herkenbare gebouwen uit de desbetreffende steden. Wat ook leuk was was dat je in 18WOS niet langs de steden ging over de snelweg maar vaak ook erdoorheen; En als je er langs ging had je er een mooi uitzicht op. Dat mis ik allemaal toch een beetje. Maar goed, wel zeker een goed spel, een erg leuke functie is dat je nu ook toegang moet kopen tot landen, dat motiveert om door te spelen. Dat vind ik een groot voordeel.

In ieder geval een aanrader :)

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Geplaatst:

Ik heb het spel zelf niet, maar een vriend van me heeft hem wel. Erg mooi spel!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...