JayKay Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Type: Banner Stijl: Abstract, modern, een beetje Game-stijl dus. Moet een beetje actie in zitten en misschien iets van motion-blur. Grootte: Ongeveer 1000x275. Afbeelding(en): - http://blog.brothersoft.com/wp-content/upl...dercover_03.png (kan/mag ook als render gebruikt worden) - http://i394.photobucket.com/albums/pp27/Ysohnul/SAMPPNG.png Tekst: [NL/ENG] RSH's Cops 'n Robbers / Reallife (in GTA lettertype, grootte moet passen bij de vorm en grootte van het geheel. Kleur en stijl dus ook Rand: Ja, iets van een schaduwrand zal denk ik wel mooi zijn. Kleuren: Maakt niet uit. Render: Mogen gebruikt worden, heb geen voorkeur voor bepaalde renders. Extra: Het maakt niet uit hoe je het verder in elkaar gaat zetten, als in ieder geval maar die auto + politiewagen (eerste afbeelding) gebruikt worden en het SA:MP logo. Je mag dus ook die auto + politiewagen als render gebruiken. Als iets niet duidelijk is. gewoon vragen of stuur een PB. Succes!
KJF Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 (bewerkt) Type: BannerStijl: Abstract, modern, een beetje Game-stijl dus. Moet een beetje actie in zitten en misschien iets van motion-blur. Grootte: Ongeveer 1000x275. Afbeelding(en): - http://blog.brothersoft.com/wp-content/upl...dercover_03.png (kan/mag ook als render gebruikt worden) - http://i394.photobucket.com/albums/pp27/Ysohnul/SAMPPNG.png Tekst: [NL/ENG] RSH's Cops 'n Robbers / Reallife (in GTA lettertype, grootte moet passen bij de vorm en grootte van het geheel. Kleur en stijl dus ook Rand: Ja, iets van een schaduwrand zal denk ik wel mooi zijn. Kleuren: Maakt niet uit. Render: Mogen gebruikt worden, heb geen voorkeur voor bepaalde renders. Extra: Het maakt niet uit hoe je het verder in elkaar gaat zetten, als in ieder geval maar die auto + politiewagen (eerste afbeelding) gebruikt worden en het SA:MP logo. Je mag dus ook die auto + politiewagen als render gebruiken. Als iets niet duidelijk is. gewoon vragen of stuur een PB. Succes! Deze probeer ik wel, kijken of ik het nog een beetje kan EDIT: Dit heb ik er van gemaakt, het is wel iets groter dan de maat die je opgaf.. Bewerkt: 18 februari 2009 door KJF
JayKay Geplaatst: 19 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Deze probeer ik wel, kijken of ik het nog een beetje kan EDIT: Dit heb ik er van gemaakt, het is wel iets groter dan de maat die je opgaf.. Hij ziet er wel vet uit, alleen de tekst mag wel iets duidelijker en eigenlijk moet er nog iets leuks gebeuren met het SA:MP-logo
KJF Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 (bewerkt) Zo beter?: Bewerkt: 19 februari 2009 door KJF
JayKay Geplaatst: 19 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Zo beter?: Wel een leuk idee, maar probeer um eens op de motorkap van die andere auto te doen.
KJF Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Zo beter?: Wel een leuk idee, maar probeer um eens op de motorkap van die andere auto te doen. dat had ik geprobeerd maar dat lukte niet, een ook niet op de zijkant..
JayKay Geplaatst: 19 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 (bewerkt) Zo beter?: Wel een leuk idee, maar probeer um eens op de motorkap van die andere auto te doen. dat had ik geprobeerd maar dat lukte niet, een ook niet op de zijkant.. Ok, laat dan maar. Ben trouwens vergeten te melden (schiet me net te binnen) dat er nog een 2de tekst op moet: "Join RSH now!" , het liefst in een iets donkere versie van de kleur van de 1ste tekst Verder alvast super bedankt, hij ziet er echt top uit Bewerkt: 19 februari 2009 door JayKay
JayKay Geplaatst: 20 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Voilá Super! Echt heel erg bedankt voor je moeite en wat mij betreft kan hier een slotje op!
KJF Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 blij om te zien dat je tevreden bent, het was voor mezelf gelijk een test of ik het nog een beetje kon
Recommended Posts