Jump to content

Call Of Duty 4 Modern Warfare probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Sinds vandaag heb ik een probleem met de timer van COD4. Voorbeeld: Ik speelde een potje S&D in Bog, bomb was geplant en ik had nog 29 seconden om te defusen. ik kill de laatste mensen snel en ren na de target. Bij de 20 zoiets ontploft hij zomaar? Oké, nog één: Match was gedaan en de timer gaat af voor de volgende match. Bij 18 seconden begint opeens de volgende match. Ik heb dit nu al meerdere malen meegemaakt, en wil graag weten of dit verholepn kan worden. Want zo kan je niet fijn S&D spelen. xD

Greetz, GR

Geplaatst: (bewerkt)
Sinds vandaag heb ik een probleem met de timer van COD4. Voorbeeld: Ik speelde een potje S&D in Bog, bomb was geplant en ik had nog 29 seconden om te defusen. ik kill de laatste mensen snel en ren na de target. Bij de 20 zoiets ontploft hij zomaar? Oké, nog één: Match was gedaan en de timer gaat af voor de volgende match. Bij 18 seconden begint opeens de volgende match. Ik heb dit nu al meerdere malen meegemaakt, en wil graag weten of dit verholepn kan worden. Want zo kan je niet fijn S&D spelen. xD

Greetz, GR

Als ik die zo soort probleem heb loop ik altijd deze stappen af:

Loop die niet vast? Dat het mischien leg aan je internet verbinding?

Of aan je computer?

anders op nieuwe installeren?

Wat ook nog ken zoeken voor patch?

En anders ken je er volgens mij niks aan doen.

Het is altijd 1 van de 4 daarna doen alle spellen bij het hoop ook bij jou

Edit: Wou er nog iets aan toevoegen

Bewerkt: door thedutchrocks

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...