Jump to content

Welke gang is het beste?

Welke gang is de stijlste?  

28 leden hebben gestemd

1. 1. Welke gang is de stijlste?

• Maffia
      23
    • Yakuza
      4
    • Triads
      3
    • Orange Grove Families
      21
    • Vercetti Gang
      8
    • Vagos
      2
    • Diablos
      0
    • Yardies
      0
    • Ballas
      4
    • Da Nang Boys
      3

Recommended Posts

Geplaatst:

De Maffia, dit omdat zij altijd gekleed zijn in nette pakken en nog bij hun moeder aan tafel hun bek branden aan de lasagne. GTA Liberty City Stories heb ik echt met liefde gespeeld, omdat je in die game ook echt onderdeel bent van de Leone Family ( Maffia in GTA 3 ) Altijd heb ik bij die gasten willen horen, en in Liberty City Stories kon dat pas. In de GTA delen daarvoor deed je maar een paar missies voor de Mafia en bedrogen ze je daarna.

• 3 weken later...
  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Royce Da 5'9''

4

• Trax

3

• Tha Real G.

3

• Arjen

2

Geplaatst:

Ik heb het hele topic doorgelezen en nee deze grap is nog niet gemaakt. Hier komt ie dan:

DE WILDE GANZEN! MUAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!

Ontopic: Ik sta Gracie bij.

Geplaatst:

Ik heb het hele topic doorgelezen en nee deze grap is nog niet gemaakt. Hier komt ie dan:

DE WILDE GANZEN! MUAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!

Ontopic: Ik sta Gracie bij.

Ik was ook erg content dat een dergelijke 'grap' nog niet gemaakt was, en toen ik zag wie de laatste reactie in dit topic had bekroop me dan ook direct een gevoel van onbehagen. Ik vrees dat veel lezers van de 'grap' enige plaatsvervangende schaamte niet kunnen onderdrukken wat onze status van beruchte gang niet ten goede zal komen.

ontopic: Rednecks uit GTA2 onder leiding van Billy Bob Bean en Gran'pa.

BillyBobBean-GTA2.jpg

Geplaatst:

Ach, als mensen de grap er niet in zien, is dat alleen maar een positief statement. Dan veronderstellen ze tenslotte dat wij serieus een goede gang zijn.

• 3 years later...
Geplaatst: (bewerkt)

Bump. :$ De Leone Family, toch staan ze op 'n vreemde manier er niet bij.. :? Ik had er hoofdzakelijk voor gekozen aangezien dit (naar mijns

inziens) dé eerste gang waar ik mee te maken kreeg. Daarenboven dragen ze (vrij) chique kleding, wat ook 'n grote rol speelt. Het is tenminste

fatsoenlijker dan 't casual straatkledij wat de meerderheid van de gangs draagt. En van het feit dat ze in zwarte Sentinels rijden, da's namelijk één

van m'n favoriete auto's in de GTA-serie. :Y

Bewerkt: door .PhoeniX.
  • 3 maanden later...
Geplaatst:

Oranje Grove Families uiteraard, de eerste gang waar ik mee te maken kreeg. Simpele zielen die van principes houden, vechten voor je straat. Geweldig! _O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...