thedutchrocks Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Hey ik kocht me xbox360 jaar geleden of zo en ik heb iets meer denk ik als ik demo en zo weg haald 13 a 15 gb. Maar er staat nog 10.5 gb vrij. Ik denk dat ik de lost and dam gaat kopen en dowloaden. Ik denk ineens wat nou als ik dit vaker voor komt? Zou ik schijf kopen? of zal ik wachten tot die vol is? Mij echt vraag is hoeveel zit er op jou schrijf? En hoeveel spellen met die soort dingen heb je? Even voor duidelijkheid: Bijvoorbeeld: 60gb/30gb vrij. Ik heb gta iv lost and de dam.halo 3 daar voor heb ik updateVeel demo`s en video en wat muziek. Ik noem maar wat het zal me helpen als je me wil uitlegen hoe het precies bij in ellekaar is? Reageren
Silver-Blade Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Bedoel je het aantal spellen met downloadable content? Dat zijn er heel wat Ik heb zelf een 120 GB HDD en ongeveer 20 GB in gebruik. Vooral voor savegames Reageren
ikt Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Ik heb een hardeschijf van 128 (YB) YottaByte. Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Ik heb een hardeschijf van 128 (YB) YottaByte. Ik kom net terug uit de toekomst met een 1 zebibyte ssd. Eigenlijk heb ik alleen een memory card met 256 mb.[/font] Reageren
thedutchrocks Geplaatst: 20 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Bedoel je het aantal spellen met downloadable content? Dat zijn er heel wat Ik heb zelf een 120 GB HDD en ongeveer 20 GB in gebruik. Vooral voor savegames Bedankt bellic de rest spammen alleen Reageren
ikt Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Bedoel je het aantal spellen met downloadable content? Dat zijn er heel wat Ik heb zelf een 120 GB HDD en ongeveer 20 GB in gebruik. Vooral voor savegames Bedankt bellic de rest spammen alleen =( Ik heb er gewoon GTA IV + DLC + savegames op zitten wat in vier en halve gb vrije ruimte resulteert. 20GB HDD hier. Maar wat wil je hiermee bereiken? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.