_KoE_Mzungu Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2009 Maar aan deze specificaties te zien heb je dus maximaal een Pentium D, die niet snel genoeg is om het spel te draaien, dus daar zal het wel aan liggen.Ik speel GTA IV ook met een Pentium D en dat gaat net.processor Intel® pentium® D CPU 3.00GHz (2 CPUs2048MB RAM Ik heb exact hetzelfde, als tip wil ik je meegeven om alle grafische instellingen zo laag mogelijk te zetten om op die manier de lagg zoveel mogelijk te proberen in te perken. Maar ga niet racen met meer dan 6 a 8 personen. Racen zelf kan je sowieso ook beter achterwege laten, door de lagg zal je nooit winnen, tenzij je iemand regelt die je laat winnen om op die manier bepaalde achievements te halen.Ja daar heb je het al, je computer is dus niet snel genoeg om het spel optimaal te draaien, en dus ook niet online te kunnen spelen.Optimaal niet nee, maar online is zeker mogelijk. Anders had ik nooit zover kunnen komen (Rang 8 op dit moment).ik moed dus een nieuwe processor kopenIk heb hetzelfde idee gehad voor mijn PC, maar mijn moederbord ondersteund geen Core 2 Duo processors. Je moet dus eerst controleren welke processors geplaatst kunnen worden i.c.m. de socket en de chipset van je moederbord. Daarna kan je bepalen of er een betere processor in kan of niet en zo ja welke. Misschien is een compleet nieuw moederbord + processor een aanrader. Succes Maar met je huidige systeem en je instellingen zo laag mogelijk moet je toch wel een beetje uit de voeten kunnen in de MultiPlayer van IV. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
command Geplaatst: 19 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2009 ik heb alle instellingen van gta 4 op laag gezet maar het helpt niks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2009 (bewerkt) Dat komt omdat de processor dus niet snel genoeg is, en dat de videokaart ook niet sterk genoeg is. Als je voor het spel en andere spellen je PC wilt upgraden kun je het beste het volgende nemen: Dit betreft, een Core 2 Duo E8400 @ 3,0GHz een OCZ superstille voeding 500W Een MSI 9600GT overklokte editie Een budget, maar goed Asus moederbord, ik heb hem zelf ook. Bewerkt: 19 februari 2009 door TaartJJ~! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2009 ik heb alle instellingen van gta 4 op laag gezet maar het helpt niks Dan denk ik toch dat je grafische kaart aan de lage kant is, waardoor het geheel niet lekker loopt. Probeer het volgende eens met de configuratie opties in het NVIDIA-configuratiescherm. Bekijk het geheel in "Advanced" en ga naar "Manage 3D settings". Selecteer het tabblad "Program Settings" en kies daarin, bij "Select a program to customize", GTA IV. Ga dan vervolgens alle mogelijkheden af en zet daarbij bijvoorbeeld AntiAliasing uit (off). Er zijn (bij m'n 8800GTS) diverse opties die je daarin kan uitzetten. Hiermee zet je de grafische instellingen nóg lager dan dat je kan doen in het spel zelf. Mocht het desondanks nog niet lukken raad ik je toch aan om een betere PC aan te schaffen of iig een betere processor (+ evt. een beter moederbord) en een betere grafische kaart. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2009 (bewerkt) Een vriend van mij had ook een Pentium D 3,0GHz en een 9500GT, die nog sterker is dan de 7600GS. En hij haalde ongeveer 12FPS op de allerlaagste settings. Hij heeft nu ook een zeer zware upgrade gedaan, en het enige wat ie over heeft gehouden van zijn oude PC is zijn geheugen en DVD-speler. Bewerkt: 19 februari 2009 door TaartJJ~! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
command Geplaatst: 19 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2009 hoeveel kosten dat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2009 Als je nou even 4 posts naar boven kijkt.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
graafschap.b Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2009 (bewerkt) dat probleem heb ik dus ook met multiplayer processor::3,00GHZ video kaart::navidia geforce EN9500GT RAM::4GB waar kan het tog aan liggen? edit::ik heb geen zin om weer nieuw spul tekopen want heb afgelopen wekend weer 120$ uitgegeven Bewerkt: 21 februari 2009 door graafschap.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2009 Processor wat? 3.0 GHz zegt niets... Wat is het model. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
graafschap.b Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2009 Processor wat? 3.0 GHz zegt niets...Wat is het model. intel® pentium® D CPU 2.80 2.79 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2009 daarmee kan je ook niks, die cpu is niet goed genoeg voor gta4 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
graafschap.b Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2009 daarmee kan je ook niks, die cpu is niet goed genoeg voor gta4 wat is dan WEL goed voor het spel in multiplayer? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2009 Minimaal Core 2 Duo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
graafschap.b Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2009 Minimaal Core 2 Duo. oke dankje ik zal kijken wat ik er van kan maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2009 om je ff te waarschuwen; De online functie is echt waardeloos en je cpu updaten kan het niet voorkomen, de GFWL functie heeft problemen met de NAT settings etc. Als ik jouw was zou ik eerst ff kijken bij je GFWL NAT settings, als deze strikt is is een update het niet waard omdat je hierna toch nog niet online kan, wacht eerder ff een update af van GFWL of gta4, dat kan je mogelijk nog veel geld besparen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.