Jump to content

kate's geest


danny1994

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb een probleem. Ik heb na de missie One Last Ting voor wraak op Dimitri gekozen.En daarna komt de missie Mr & Mrs Bellic. Daar wordt Kate neergeschoten door Jimmy Pegorino, maar na deze missie en Out of Commission belt Kate me nog steeds op om te daten. Maar Kate is al doodgeschoten. Is dit een glitch of een bug ofzo????? :?:?:?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dit wel erg raar hoor.

Weet je zeker dat je niet daarna een andere savegame nog hebt geladen waar ze wel in leeft?

En waar speel je de game op? Pc ps3 of 360?

Overgins kan je niet beter wat er allemaal gebeurd in spoiler zetten?

Ik neem aan dat niet iedereen wil weten wat er allemaal gebeurd tijdens en na die missie. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb precies dezelfde situatie, bij mij belt ze als 'Unknown Caller' en zegt ze dat ik haar te weinig bel, terwijl ik haar

niet eens in mijn Phonebook heb staan. En ik heb geen andere savegame waarin ze nog leeft...

Ik ga haar de volgende keer dat ze belt vermoorden en dan kijken of ze nog steeds belt. Als het werkt post ik het wel even.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dit wel erg raar hoor.

Weet je zeker dat je niet daarna een andere savegame nog hebt geladen waar ze wel in leeft?

En waar speel je de game op? Pc ps3 of 360?

Overgins kan je niet beter wat er allemaal gebeurd in spoiler zetten?

Ik neem aan dat niet iedereen wil weten wat er allemaal gebeurd tijdens en na die missie. ;)

Sorry volgende keer zal ik het in spoilers zetten

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was opnieuw begonnen met GTA IV, omdat ik in mijn vorige save een aantal verkeerde keuzes gemaakt had, ik heb wel opnieuw voor Revenge gekozen waardoor Kate dus dood gaat[/font], maar ik werd weer gebeld door Unknown Caller maar het was dus weer Kate :duh: Ik haat dat wijf...

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb een probleem. Ik heb na de missie One Last Ting voor wraak op Dimitri gekozen.En daarna komt de missie Mr & Mrs Bellic. Daar wordt Kate neergeschoten door Jimmy Pegorino, maar na deze missie en Out of Commission belt Kate me nog steeds op om te daten. Maar Kate is al doodgeschoten. Is dit een glitch of een bug ofzo????? :?:?:?

dus jij bent al verder wat moet ik doen ik heb al een hele tijd geen missies wat moet ik doen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...