danny1994 Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2009 Hallo, Ik heb een probleem. Ik heb na de missie One Last Ting voor wraak op Dimitri gekozen.En daarna komt de missie Mr & Mrs Bellic. Daar wordt Kate neergeschoten door Jimmy Pegorino, maar na deze missie en Out of Commission belt Kate me nog steeds op om te daten. Maar Kate is al doodgeschoten. Is dit een glitch of een bug ofzo????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2009 Ik vind dit wel erg raar hoor. Weet je zeker dat je niet daarna een andere savegame nog hebt geladen waar ze wel in leeft? En waar speel je de game op? Pc ps3 of 360? Overgins kan je niet beter wat er allemaal gebeurd in spoiler zetten? Ik neem aan dat niet iedereen wil weten wat er allemaal gebeurd tijdens en na die missie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danny1994 Geplaatst: 19 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2009 (bewerkt) Ja, ik heb nog een aantal andere savegames waar Kate nog wel in leeft Bewerkt: 19 februari 2009 door danny1994 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2009 Dit is inderdaad een glitch die wel vaker voorkomt, kijk maar: http://video.google.nl/videosearch?q=gta+k...emb=0&aq=f# Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PimTerror Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2009 Ik heb precies dezelfde situatie, bij mij belt ze als 'Unknown Caller' en zegt ze dat ik haar te weinig bel, terwijl ik haar niet eens in mijn Phonebook heb staan. En ik heb geen andere savegame waarin ze nog leeft... Ik ga haar de volgende keer dat ze belt vermoorden en dan kijken of ze nog steeds belt. Als het werkt post ik het wel even. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danny1994 Geplaatst: 20 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2009 Ik vind dit wel erg raar hoor.Weet je zeker dat je niet daarna een andere savegame nog hebt geladen waar ze wel in leeft? En waar speel je de game op? Pc ps3 of 360? Overgins kan je niet beter wat er allemaal gebeurd in spoiler zetten? Ik neem aan dat niet iedereen wil weten wat er allemaal gebeurd tijdens en na die missie. Sorry volgende keer zal ik het in spoilers zetten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2009 Dat maakt niet meer uit, er zijn al vele meldingen dat Kate na Mr & Mrs Bellic je nog gewoon kan bellen. Heel grappig, een huilerige Packie belt me net na Out of Commision, over Kate. 2 Seconden later belt Kate op om te gaan Daten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PimTerror Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2009 Ik was opnieuw begonnen met GTA IV, omdat ik in mijn vorige save een aantal verkeerde keuzes gemaakt had, ik heb wel opnieuw voor Revenge gekozen waardoor Kate dus dood gaat[/font], maar ik werd weer gebeld door Unknown Caller maar het was dus weer Kate Ik haat dat wijf... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2009 volgens mij ligt het gewoon aan je game want ik heb 2X iv uitgespeelt en de keuze gemaakt dat ze dood gaat maar mij belt ze nooit op (ondankbaar wicht) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PimTerror Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2009 Ik denk het ook... Wel jammer want ik mag die Kate niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
reflax Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2009 ik kreeg een sms van haar dat ik der vaker zou komen op zoeken xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PimTerror Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 ik kreeg een sms van haar dat ik der vaker zou komen op zoeken xD Haha, irritant is ze hea? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
E.L.Nino Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2009 Hallo,Ik heb een probleem. Ik heb na de missie One Last Ting voor wraak op Dimitri gekozen.En daarna komt de missie Mr & Mrs Bellic. Daar wordt Kate neergeschoten door Jimmy Pegorino, maar na deze missie en Out of Commission belt Kate me nog steeds op om te daten. Maar Kate is al doodgeschoten. Is dit een glitch of een bug ofzo????? dus jij bent al verder wat moet ik doen ik heb al een hele tijd geen missies wat moet ik doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.