Sjorszzz Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2009 Hallo, Weet iemand hoe het komt dat steeds als ik GTA IV Pc wil saven dat de game dat uitvalt en helemaal niet meer werkt? Zelfs niet als ik de hele pc opnieuw opstart Ik kan hem alleen weer werkend krijgen als de game weer helemaal opnieuw installeer. Maar dat is dus echt niet te doen op deze manier spelen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 20 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2009 Niemand? Raar Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coolnniek9 Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2009 mischien kan je pc gta iv niet aan? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
woveriene Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 mischien kan je pc gta iv niet aan? Dat zou inderdaad kunnen Kijk hier even voor de verklaringen voor de foutcode's Wil je weten of jou systeem GTA IV wel aan kan ? Klik dan hier Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DB123 Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2009 Heb je misschien xp want ik heb het ook het werkt alleen op vista en anders moet iets downloaden dat het dan op de xp kan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2009 Heb je misschien xp want ik heb het ook het werkt alleen op vista en anders moet iets downloaden dat het dan op de xp kan Het werkt op allebij de besturingssystemen zorg wel voor XP Dat je Service Pack 3 Hebt, op vista 1 of 2 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2009 Je bumpt hier een heel oud topic DB123. Gelieve in het vervolg eerst naar de datum van het laatste bericht te kijken voor je in een topic post. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts