Jump to content

Vice City, erg sloom..


Bossinkje

Recommended Posts

Je kunt je specificaties ook vinden in XP/Vista

Ga naar Start > Uitvoeren > dxdiag de informatie over je processor en het RAM geheugen staat op de eerste pagina en de informatie over je videokaart staat onder het tabje beeldscherm

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, bedankt.

Operating System: Windows Vista™ Home Basic (6.0, Build 6001) Service Pack 1 (6001.vistasp1_gdr.080917-1612)

BIOS: Ver 1.00PARTTBL

Processor: Intel® Pentium® Dual CPU T2390 @ 1.86GHz (2 CPUs), ~1.9GHz

Memory: 2940MB RAM

Page File: 1078MB used, 5035MB available

DirectX Version: DirectX 10

Card name: SiS Mirage 3 Graphics

Manufacturer: Silicon Integrated Systems Corp.

Chip type: SiS672 series

DAC type: Internel

Display Memory: 184 MB

Dedicated Memory: 120 MB

Shared Memory: 64 MB

Is dit genoeg? Of ben ik nog wat vergeten om erbij te zetten?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het komt door de grafische chip.

De processor is ruim voldoende, maar heel veel laptop fabrikanten stoppen goedkope chips in hun laptops waarmee je eigelijk geen games kan spelen.

Ik denk niet dat je ver komt met het spelen op die laptop.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor je het opgeeft zou ik eerst eens proberen om wat met de instellingen van GTA Vice City te klooien. Als je het spel opstart moet je, voordat je een savegame laadt als ik het me goed herinner, naar de opties gaan en dan gewoon een beetje spelen met verschillende instellingen, zoals de resolutie, frame limiter, detail level en weet ik wat er nog meer voor opties staan. Gewoon wat dingen omlaag halen en kijken of het spel al soepeler draait.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor je het opgeeft zou ik eerst eens proberen om wat met de instellingen van GTA Vice City te klooien. Als je het spel opstart moet je, voordat je een savegame laadt als ik het me goed herinner, naar de opties gaan en dan gewoon een beetje spelen met verschillende instellingen, zoals de resolutie, frame limiter, detail level en weet ik wat er nog meer voor opties staan. Gewoon wat dingen omlaag halen en kijken of het spel al soepeler draait.

Ja, dat had ik ook al gedaan, bij de opties. Had ik iets helemaal op het laagst gezet. Daardoor liep VC wel wat beter, maar hij bleef schokkerig. Ook viel hij al een paar keer uit, doordat er een fout op was getreden of iets dergelijks. Intussen heb ik Vice City al verwijderd, want het ziet er niet echt naar uit dat ik Vice City ooit nog een keer op normale snelheid, zonder fouten en schokken, kan spelen. Bedankt allemaal voor jullie hulp! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Toch vreemd, ik had een laptop met 256MB werkgeheugen, en een grafische kaart met 64MB, en daar deed die het meestal toch redelijk soepel op. Behalve als ik de resolutie en andere grafische instellingen te hoog zette.

Eigenlijk hoort Vice City het op vrijwel alle computers nog normaal te kunnen doen, als dat niet het geval is, is er volgensmij wel iets bijzonders aan de hand. Het spel komt uit 2002, toen waren de meeste computers nog niet wat ze nu zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Toch vreemd, ik had een laptop met 256MB werkgeheugen, en een grafische kaart met 64MB, en daar deed die het meestal toch redelijk soepel op. Behalve als ik de resolutie en andere grafische instellingen te hoog zette.

Eigenlijk hoort Vice City het op vrijwel alle computers nog normaal te kunnen doen, als dat niet het geval is, is er volgensmij wel iets bijzonders aan de hand. Het spel komt uit 2002, toen waren de meeste computers nog niet wat ze nu zijn.

Ja, misschien ligt het ook wel aan de CD, zou ook nog kunnen misschien. Want daar zitten ook nog best wel wat krassen op. Maar als ik de resolutie nou eens kon veranderen, misschien dat hij het dan wel goed doet. Maar die kan ik dus niet veranderen...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...