Jump to content

Hoe kan ik mijn uiterlijk veranderen?


Playah

Recommended Posts

Hey allemaal ik weet niet of hier al een topic over is (heb nog niets kunnen vinden iig)

heb 2 vragen. dat zijn: kan ik bij gta4 in de ONLINE mode op de ps3 mijn uiterlijk aanpassen en zo ja hoe?

en is het ergens mogelijk om je account naam te veranderen?

Bewerkt: door Playah
Link to comment
Delen op andere websites

Hey allemaal ik weet niet of hier al een topic over is (heb nog niets kunnen vinden iig)

heb 2 vragen. dat zijn: kan ik bij gta4 in de ONLINE mode mijn uiterlijk aanpassen en zo ja hoe?

en is het ergens mogelijk om je account naam te veranderen?

zodra je genoeg points heb gehaald in rated games krijg je andere kleding extra

en kan je bij multieplay kiezen uit bij Model zelfde menu als je gaat kiezen voor multieplay gaming

kan je uiterlijk aanpassen

Link to comment
Delen op andere websites

Hey allemaal ik weet niet of hier al een topic over is (heb nog niets kunnen vinden iig)

heb 2 vragen. dat zijn: kan ik bij gta4 in de ONLINE mode op de ps3 mijn uiterlijk aanpassen en zo ja hoe?

en is het ergens mogelijk om je account naam te veranderen?

ok bedankt! ja nu zie ik het _O_ was me nog niet eens opgevallen :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Je accountnaam kan je ook veranderen, dit doe je door op accountbeheer te klikken.

Dit is niet waar. Als je bij Accountbeheer op 'Naam' klikt, kan je je eigen naam veranderen. Dus je reallife naam. Niet je PSN Nickname. Die kan je helaas op geen enkele manier veranderen. :7

paul007 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Je accountnaam kan je ook veranderen, dit doe je door op accountbeheer te klikken.

Dit is niet waar. Als je bij Accountbeheer op 'Naam' klikt, kan je je eigen naam veranderen. Dus je reallife naam. Niet je PSN Nickname. Die kan je helaas op geen enkele manier veranderen. :7

paul007 :cya:

Aaah, ik dacht dat dit wel kon. Mijn excuses voor de vergissing.

Link to comment
Delen op andere websites

Je accountnaam kan je ook veranderen, dit doe je door op accountbeheer te klikken.

Dit is niet waar. Als je bij Accountbeheer op 'Naam' klikt, kan je je eigen naam veranderen. Dus je reallife naam. Niet je PSN Nickname. Die kan je helaas op geen enkele manier veranderen. :7

paul007 :cya:

Aaah, ik dacht dat dit wel kon. Mijn excuses voor de vergissing.

klopt ja die reallife naam kan ik wel veranderen, en die andere dus helaas niet maargoed bedankt allemaal voor de antwoorden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...