Revolution-Designer Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Hallo iedereen, Aangezien ik een beetje verslaafd ben aan AE, heb ik een intro filmpje gemaakt. Je kunt hem hier downloaden: >Download filmpje< (6 MB) Ik heb het even snel in 10 minuutjes gemaakt, dus niet veel bijzonders. Tips en ratings zijn welkom! Grtz Devanna Reageren
Medal_Crusader Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Hallo iedereen,Aangezien ik een beetje verslaafd ben aan AE, heb ik een intro filmpje gemaakt. Je kunt hem hier downloaden: >Download filmpje< (6 MB) Ik heb het even snel in 10 minuutjes gemaakt, dus niet veel bijzonders. Tips en ratings zijn welkom! Grtz Devanna Neem meer tijd Reageren
KJF Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Hallo iedereen,Aangezien ik een beetje verslaafd ben aan AE, heb ik een intro filmpje gemaakt. Je kunt hem hier downloaden: >Download filmpje< (6 MB) Ik heb het even snel in 10 minuutjes gemaakt, dus niet veel bijzonders. Tips en ratings zijn welkom! Grtz Devanna zet het eens op youtube,, dan hoeven wij niks te downloaden Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 19 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Hallo iedereen,Aangezien ik een beetje verslaafd ben aan AE, heb ik een intro filmpje gemaakt. Je kunt hem hier downloaden: >Download filmpje< (6 MB) Ik heb het even snel in 10 minuutjes gemaakt, dus niet veel bijzonders. Tips en ratings zijn welkom! Grtz Devanna zet het eens op youtube,, dan hoeven wij niks te downloaden Omdat jij het bent. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 20 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Iemand nog een reactie? Reageren
Silver-Blade Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Misschien kun je beter de backlight maar 1 keer heen en weer laten gaan, dan is de intro wat korter en het ziet er wat professioneler uit Verder een mooie intro! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.