KJF Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Ik heb een probleem, ik wil graag stunt filmpjes enzo maken, maar Camhack werkt niet bij mij. ik heb al tutorials op Youtube gevolgd, maar dat helpt me nog niet echt.. Ik kan ook geen numpad gebruiken omdat ik op een laptop speel. ik hoop dat iemand mij kan helpen . Reageren
gta master 1 Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Wat werkt niet?? je kan niet ''besturen''? Kijk eens bij de instellingen van cam-hack, ik weet zeker dat je daar de besturing kan verranderen. Reageren
KJF Geplaatst: 19 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Ik dat ik het al weet: moet de camhack met zijn bestanden in een bepaalde map staan? en wat betekent DIK_1 ik had deze als een van de toetsen gezet, en als ik op 1 druk gebeurt er niks... Reageren
KJF Geplaatst: 20 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 De Camhack heb ik nu werkend in GTA, maar hij werkt niet in SA:MP en ik kan niet van binnenin kijken, als ik in een auto zit. Kan iemand mij hiermee nog helpen? Reageren
keessie Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 je hebt een samp versie van camhack nodig maar de views werken niet met welke versie dan ook grz Reageren
hommelkip Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 ik denk dat je instellingen zijn veranderd bij samp want ik moet op f1 drukken om te starten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.