rdesigntk Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2009 (bewerkt) LET OP EINDE IN HET BERICHT! Ik zat nog midden in het verhaal leek het, ik knalde een kereltje neer in de gevangenis, en toen zag ik opeens een aftiteling. Nu kan ik alleen nog maar van die Gang Wars doen... Die paar missietjes, heb je daar nou echt 1600 GP's voor neergelegt? Of komt er naar de aftiteling nog meer? Ik heb niet meer dan 2 uur aan missies gedaan. Is de gevangenismissie dus echt de laatste missie? [/font] Bewerkt: 19 februari 2009 door rdesigntk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2009 DUDE. Je hebt het geruineerd. Zet tenminste "spoiler" boven je bericht. Nu weet ik hoe het afloopt. T.T Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rdesigntk Geplaatst: 19 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2009 Ik weet toch niet of dit het einde is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xnow Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2009 Let op spoiler! De laatste missie is inderdaad dat je Billy afknalt in de gevangenis, maar als het goed is, heb je van te voren toch ongeveer een missie of 20 gedaan, en dat neemt toch ongeveer zo'n 6 uur in beslag. Dus of je hebt niet goed op de klok gekeken, of je hebt missies overgeslagen?[/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2009 plaats aub [ spoiler] tags in het bericht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rdesigntk Geplaatst: 19 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2009 sorry mensen, er staan nu spoilertags in. Maar 6 uur aan missies? Lijkt me sterk. Ik heb niks overgeslagen, er staat niks meer op de kaart, alleen wat van die gangwars. Maja. Zonde van mn geld dan. Of ik kan heel goed en snel spelen, of het spel is gewoon erg kort. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deserteaglenick Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2009 Ik hoor heel veel verhalen over de spelduur maar weet het nu nog niet eens. Als t zwart is lijkt t me dat t een spoiler is toch die context heet toch spoiler? Dus je deed t ook een beetje zelf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2009 sorry mensen, er staan nu spoilertags in. Maar 6 uur aan missies? Lijkt me sterk. Ik heb niks overgeslagen, er staat niks meer op de kaart, alleen wat van die gangwars. Maja. Zonde van mn geld dan. Of ik kan heel goed en snel spelen, of het spel is gewoon erg kort. alle zijmissies al gedaan ? Heb je online al gekeken ? Komop het is tog niet zonde van je geld Je bent een GTA fan of je bent het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deserteaglenick Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2009 sorry mensen, er staan nu spoilertags in. Maar 6 uur aan missies? Lijkt me sterk. Ik heb niks overgeslagen, er staat niks meer op de kaart, alleen wat van die gangwars. Maja. Zonde van mn geld dan. Of ik kan heel goed en snel spelen, of het spel is gewoon erg kort. alle zijmissies al gedaan ? Heb je online al gekeken ? Komop het is tog niet zonde van je geld Je bent een GTA fan of je bent het niet Ja dat klopt alles wat GTA maakt vind ik gewoon helemaal geweldig en you love it or you don't love it! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rdesigntk Geplaatst: 22 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2009 Die spoilers waren later pas toegevoegt, mijn fout dus. En natuuuuurlijk ben ik een echte GTA fan, misschien wel al veel te lang, maar ik vond deze toch wel heel erg kort. Maar ach. Die 1600 puntjes. Schijt ook aan, ben wel blij dat ik nu gewoon niet meer met Nico speel, vind Johnny meer een GTA personage dan zo'n slappe Rus of wat het ook was. ^^ En verder is die Doublet motor gewoon SUPERRRRRR. 245-555-0125. Hiermee ben je de politie zo kwijt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2009 (bewerkt) Het is ook maar een DLC. Deze uitbreiding is dus ook maar 1/4 van wat een heel spel zou hebben. (wat nog veel is) En kijk naar al die extra's das toch geen zonde van je geld? Bewerkt: 22 februari 2009 door End Of The Riot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 Het is ook maar een DLC. Deze uitbreiding is dus ook maar 1/4 van wat een heel spel zou hebben. (wat nog veel is) En kijk naar al die extra's das toch geen zonde van je geld? Mag ik dan ook nog even wijzen op de Multiplayer modes die erbij zijn gekomen? Uren fun, gegarandeerd! Althans, sowieso tot de volgende EDLC op Marketplace staat! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 Het is ook maar een DLC. Deze uitbreiding is dus ook maar 1/4 van wat een heel spel zou hebben. (wat nog veel is) En kijk naar al die extra's das toch geen zonde van je geld? Mag ik dan ook nog even wijzen op de Multiplayer modes die erbij zijn gekomen? Uren fun, gegarandeerd! Althans, sowieso tot de volgende EDLC op Marketplace staat! die volgende kwam tog ook op de 360?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danoontje_nl Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 Het is ook maar een DLC. Deze uitbreiding is dus ook maar 1/4 van wat een heel spel zou hebben. (wat nog veel is) En kijk naar al die extra's das toch geen zonde van je geld? Mag ik dan ook nog even wijzen op de Multiplayer modes die erbij zijn gekomen? Uren fun, gegarandeerd! Althans, sowieso tot de volgende EDLC op Marketplace staat! die volgende kwam tog ook op de 360?? Ja Microsoft heeft namelijk voor 2 contens betaaldt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.