Geplaatst: 19 februari 200916 jaren comment_1276840 Hey iedereen, Als je bij je PS3 naar Instellingen gaat > Game Instellingen krijg je twee opties: PS Upscalen PS Smoothing Bij mij staan ze allebei Uit maar weet iemand wat deze opties inhouden? Ik ben vooral benieuwd bij PS Smoothing. Lopen je spellen dan vloeiender ofzo? In ieder geval bedankt! paul007 Bewerkt: 19 februari 200916 jaren door paul007
Geplaatst: 19 februari 200916 jaren comment_1276866 Hey iedereen,Als je bij je PS3 naar Instellingen gaat > Game Instellingen krijg je twee opties: PS Upscalen PS Smoothing Bij mij staan ze allebei Uit maar weet iemand wat deze opties inhouden? Ik ben vooral benieuwd bij PS Smoothing. Lopen je spellen dan vloeiender ofzo? In ieder geval bedankt! paul007 Als ik goed dacht, was het voor PS2 en PSX spellen, maar of het daadwerkelijk nut heeft weet ik niet.
Geplaatst: 19 februari 200916 jaren comment_1276867 Hey iedereen,Als je bij je PS3 naar Instellingen gaat > Game Instellingen krijg je twee opties: PS Upscalen PS Smoothing Bij mij staan ze allebei Uit maar weet iemand wat deze opties inhouden? Ik ben vooral benieuwd bij PS Smoothing. Lopen je spellen dan vloeiender ofzo? In ieder geval bedankt! paul007 Wat is upscalen?Upscalen is een feature waarmee je video's die in SD-resolutie (576p/576i) zijn opgenomen in HD-resolutie (1080p/1080i/720p) kunt bekijken. Omdat de videocontent van PlayStation-software, PlayStation 2-software en commerciële dvd's in SD-resolutie zijn opgenomen, kun je een betere beeldkwaliteit bereiken door de output te upscalen. En die tweede is voor als je Playstation 1 games speelt op je PS3
Geplaatst: 19 februari 200916 jaren comment_1276875 volgens mij is het eerste gewoon dat hij de resolutie van sommige (oude) games, naar een HD resolutie verwerkt. Zodat het er beter uit ziet.
Geplaatst: 20 februari 200916 jaren comment_1277536 Ik heb geen idee wat PS Upscalen inhoud, maar PS Smoothing maakt een geëmuleerde Playstation Game, in iedergeval mooier (De game wordt minder rasterig). Apple-Mac
Hey iedereen,
Als je bij je PS3 naar Instellingen gaat > Game Instellingen krijg je twee opties:
Bij mij staan ze allebei Uit maar weet iemand wat deze opties inhouden? Ik ben vooral benieuwd bij PS Smoothing. Lopen je spellen dan vloeiender ofzo?
In ieder geval bedankt!
paul007
Bewerkt: door paul007