Jump to content

PS3

paul007

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey iedereen,

Als je bij je PS3 naar Instellingen gaat > Game Instellingen krijg je twee opties:

• PS Upscalen
  • PS Smoothing

Bij mij staan ze allebei Uit maar weet iemand wat deze opties inhouden? Ik ben vooral benieuwd bij PS Smoothing. Lopen je spellen dan vloeiender ofzo?

In ieder geval bedankt! ^_^

paul007 :cya:

Bewerkt: door paul007
Geplaatst:
Hey iedereen,

Als je bij je PS3 naar Instellingen gaat > Game Instellingen krijg je twee opties:

• PS Upscalen
  • PS Smoothing

Bij mij staan ze allebei Uit maar weet iemand wat deze opties inhouden? Ik ben vooral benieuwd bij PS Smoothing. Lopen je spellen dan vloeiender ofzo?

Als ik goed dacht, was het voor PS2 en PSX spellen, maar of het daadwerkelijk nut heeft weet ik niet.

Geplaatst:
Hey iedereen,

• PS Upscalen
  • PS Smoothing

Wat is upscalen?

Upscalen is een feature waarmee je video's die in SD-resolutie (576p/576i) zijn opgenomen in HD-resolutie (1080p/1080i/720p) kunt bekijken. Omdat de videocontent van PlayStation-software, PlayStation 2-software en commerciële dvd's in SD-resolutie zijn opgenomen, kun je een betere beeldkwaliteit bereiken door de output te upscalen.

En die tweede is voor als je Playstation 1 games speelt op je PS3 ;)

Geplaatst:

volgens mij is het eerste gewoon dat hij de resolutie van sommige (oude) games, naar een HD resolutie verwerkt.

Zodat het er beter uit ziet.

Geplaatst:

Ik heb geen idee wat PS Upscalen inhoud, maar PS Smoothing maakt een geëmuleerde Playstation Game, in iedergeval mooier (De game wordt minder rasterig).

Apple-Mac

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...