Jump to content
Geplaatst:
comment_1276840

Hey iedereen,

Als je bij je PS3 naar Instellingen gaat > Game Instellingen krijg je twee opties:

• PS Upscalen
  • PS Smoothing

Bij mij staan ze allebei Uit maar weet iemand wat deze opties inhouden? Ik ben vooral benieuwd bij PS Smoothing. Lopen je spellen dan vloeiender ofzo?

In ieder geval bedankt! ^_^

paul007 :cya:

Bewerkt: door paul007

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1276866
Hey iedereen,

Als je bij je PS3 naar Instellingen gaat > Game Instellingen krijg je twee opties:

• PS Upscalen
  • PS Smoothing

Bij mij staan ze allebei Uit maar weet iemand wat deze opties inhouden? Ik ben vooral benieuwd bij PS Smoothing. Lopen je spellen dan vloeiender ofzo?

Als ik goed dacht, was het voor PS2 en PSX spellen, maar of het daadwerkelijk nut heeft weet ik niet.

Geplaatst:
comment_1276867
Hey iedereen,

• PS Upscalen
  • PS Smoothing

Wat is upscalen?

Upscalen is een feature waarmee je video's die in SD-resolutie (576p/576i) zijn opgenomen in HD-resolutie (1080p/1080i/720p) kunt bekijken. Omdat de videocontent van PlayStation-software, PlayStation 2-software en commerciële dvd's in SD-resolutie zijn opgenomen, kun je een betere beeldkwaliteit bereiken door de output te upscalen.

En die tweede is voor als je Playstation 1 games speelt op je PS3 ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.