paul007 Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 (bewerkt) Hey iedereen, Als je bij je PS3 naar Instellingen gaat > Game Instellingen krijg je twee opties: PS Upscalen PS Smoothing Bij mij staan ze allebei Uit maar weet iemand wat deze opties inhouden? Ik ben vooral benieuwd bij PS Smoothing. Lopen je spellen dan vloeiender ofzo? In ieder geval bedankt! paul007 Bewerkt: 19 februari 2009 door paul007 Reageren
FerryN Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Hey iedereen,Als je bij je PS3 naar Instellingen gaat > Game Instellingen krijg je twee opties: PS Upscalen PS Smoothing Bij mij staan ze allebei Uit maar weet iemand wat deze opties inhouden? Ik ben vooral benieuwd bij PS Smoothing. Lopen je spellen dan vloeiender ofzo? In ieder geval bedankt! paul007 Als ik goed dacht, was het voor PS2 en PSX spellen, maar of het daadwerkelijk nut heeft weet ik niet. Reageren
Dieko Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Hey iedereen,Als je bij je PS3 naar Instellingen gaat > Game Instellingen krijg je twee opties: PS Upscalen PS Smoothing Bij mij staan ze allebei Uit maar weet iemand wat deze opties inhouden? Ik ben vooral benieuwd bij PS Smoothing. Lopen je spellen dan vloeiender ofzo? In ieder geval bedankt! paul007 Wat is upscalen?Upscalen is een feature waarmee je video's die in SD-resolutie (576p/576i) zijn opgenomen in HD-resolutie (1080p/1080i/720p) kunt bekijken. Omdat de videocontent van PlayStation-software, PlayStation 2-software en commerciële dvd's in SD-resolutie zijn opgenomen, kun je een betere beeldkwaliteit bereiken door de output te upscalen. En die tweede is voor als je Playstation 1 games speelt op je PS3 Reageren
paul007 Geplaatst: 19 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Oké bedankt iedereen. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 volgens mij is het eerste gewoon dat hij de resolutie van sommige (oude) games, naar een HD resolutie verwerkt. Zodat het er beter uit ziet. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Ik heb geen idee wat PS Upscalen inhoud, maar PS Smoothing maakt een geëmuleerde Playstation Game, in iedergeval mooier (De game wordt minder rasterig). Apple-Mac Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.