kees1991 Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 hallo, ja ja kom ik weer aan met mijn gezijk over draadloze headset's. ik heb nu een jabra BT8030 gekocht voor mijn mobiel. ik kan wel gespreken voeren en hooren door deze headset maar het musiek spelen lukt (hopelijk nog) niet. Ik heb een Sony-Erecson W810i en ik heb alle boekjes door gelezen maar begrijp het niet meer. kan iemand mij vertellen of dit wel of niet kan? dank, martijn Reageren
Dieko Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Heb je al bij je instellingen gekeken? Of misschien moet je bij je muziek instellingen kijken. Reageren
kees1991 Geplaatst: 19 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 ik heb volgens mij alle instellingen al wel zoon beetje bekeken maar kan niets meer vinden wat ik misschien moet veranderen. wat wel lelijk is mijn zus heeft een sony erecsson camera mobiel en daar werkt die meteen op. mijn vader heeft een nokia uit het jaar 0 met blue tooth maar kan niet eens mp3 afspelen maar daar werkt die zelfs gewoon op dus dat ik de ringtones enzo kan afspelen via de headset. en ik heb een WALKMAN telefoon en ik kan met mijn headset alleen maar bellen? dat klopt tog niet... Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 ik heb volgens mij alle instellingen al wel zoon beetje bekeken maar kan niets meer vinden wat ik misschien moet veranderen. wat wel lelijk is mijn zus heeft een sony erecsson camera mobiel en daar werkt die meteen op. mijn vader heeft een nokia uit het jaar 0 met blue tooth maar kan niet eens mp3 afspelen maar daar werkt die zelfs gewoon op dus dat ik de ringtones enzo kan afspelen via de headset. en ik heb een WALKMAN telefoon en ik kan met mijn headset alleen maar bellen? dat klopt tog niet... Ik zal even voor je kijken Ik heb ook Sony Ericsson Maar een iets nieuwer model. Maar qua instellingen op dat gebied niet veel veranderd Reageren
Galiorix Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Ik denk niet dat dat kan. Ik heb een tijd geleden voor mijn vorige telefoon (toevallig ook een W810i ) gezocht naar een draadloze headset die ook muziek kon afspelen, maar dat doen ze volgens mij allemaal niet (behalve misschien die van Sony Ericsson, maar die zijn gewoon duur). Helaas... Reageren
PatrickW Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Om muziek via een bluetooth headset te kunnen afspelen moet je mobiel het "A2DP profiel" ondersteunen, en voor zover ik op het internet heb kunnen vinden doet je w810i dat niet. Ik vrees dus dat je met jou mobiel geen muziek kunt luisteren via Bluetooth. Reageren
Limbolander Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Al zou het kunnen geeft een GSM meestal niet zon geweldig geluid, dus je dure headset komt niet echt tot zijn recht als je via je gsm muziek gaat afspelen, hou je headset/koptelefoon gewoon voor de pc, en gebruik oordopjes voor die keer dat je muziek luistert via je GSM. Reageren
Hayte Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Al zou het kunnen geeft een GSM meestal niet zon geweldig geluid, dus je dure headset komt niet echt tot zijn recht als je via je gsm muziek gaat afspelen, hou je headset/koptelefoon gewoon voor de pc, en gebruik oordopjes voor die keer dat je muziek luistert via je GSM. Sony Ericcson's geven over het algemeen wel mooi geluid Reageren
kees1991 Geplaatst: 22 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 Om muziek via een bluetooth headset te kunnen afspelen moet je mobiel het "A2DP profiel" ondersteunen, en voor zover ik op het internet heb kunnen vinden doet je w810i dat niet. Ik vrees dus dat je met jou mobiel geen muziek kunt luisteren via Bluetooth. Oke helaas maar wel bedankt patrick. het is wel jammer ik had die headset voor een groot deel daar voor gekocht. maar nu wil ik wel graag draadloos muziek luisteren via de pc/laptop dus wil ik wel een usb bluetooth dongle kopen maar voor dat ik nu weer dingen ga kopen die vervolgens niet helemaal naar mijn behoeften werken wil ik graag vragen of ik met deze wel muziek kan afspelen. http://www.azerty.nl/0-515-93133/usb-bt21-...th-dongle-.html bedankt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.