.Corneria. Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Hallo en welkom op het nieuwe topic. Hier bespreken we de film ''The Mist'' Je kunt hier al je reacties posten over de film.Zoals:Wat vind je van de film. Het gaat over een ongewone mist waar monsters inzitten. 9.9/10 Alleen het einde is schokkend. Corneria Reageren
GTA Haas Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Oké... Ik kan direct ook een besprekingstopic maken over James Bond Quantum of Solace.... Reageren
FireFighter Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Ja, of over The Patriot. Je kan zo wel 1000 topic's maken voor alle verschillende films. Liever één centraal topic waar je álle films kan bespreken. On-topic; Nooit gezien, geen mening. Reageren
tjoef Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Aha! Goede herinnering aan die film: de eerste film die ik zag in 2009 (4 uur in het nieuwe jaar) Vond hem soms wel spannend en het verhaal is mooi, maar het einde was nogal ongelukkig, vond ik. Ik geef hem een 8 Reageren
PowerPats Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 wat gebeurt er dan op het einde ??? Reageren
thedutchrocks Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Vind het een redelijke film 7.4 van imdb vind ik overdreven. Maar goed niet slecht film niet de beste. Offtopic: FireFighter eigenlijk geen slecht iedee 1 topic per film in een topic alle films bespreken ken on overzichtelijke worden Reageren
studio dewolf Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Ik vind op einde heel goed want ik haat happy end. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.