deserteaglenick Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Is er al een lijst met collectable's zoals de zeemeeuwen neerknallen i.p.v duiven, easter eggs, bijzondere motoren zoeken? Of is er al iemand mee bezig? Greetings, Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Er is ook algemeen topic over TLAD dus daar kun je ook zoiets vragen Reageren
GTA Haas Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Is er al een lijst met collectable's zoals de zeemeeuwen neerknallen i.p.v duiven, easter eggs, bijzondere motoren zoeken? Of is er al iemand mee bezig? Greetings, Dat kan je vragen. Er is ook algemeen topic over TLAD dus daar kun je ook zoiets vragen Inderdaad, en dat is deze topic. =] Reageren
deserteaglenick Geplaatst: 19 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Ja dat weet ik.. maar daar werd me vraag niet beantwoord, dus ik dacht laat ik t hier maar eens proberen! Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Ja dat weet ik.. maar daar werd me vraag niet beantwoord, dus ik dacht laat ik t hier maar eens proberen! Kijk is op Wikigta. Als het daar niet op staat zijn ze nog bezig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.