rdewit Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 (bewerkt) Ik heb ENBSeries voor GTA SA maar als ik de graphics activeer zien de auto's er heel raar uit (zie screen). Mijn videokaart: RADEON X300 SE 128MB HyperMemory (RADEON X300 SE (0x5B60)) Video RAM: 128 MB Video Card 3D Acceleration: Yes Video HW Rasterization: Yes Video HW Transform & Lighting: Yes Vertex Shader Ver.: 2.0 Pixel Shader Ver.: 2.0 Bewerkt: 19 februari 2009 door rdewit Reageren
ikt Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 (bewerkt) Wat is de config? Ik fix hem wel, shader 3 staat aan. Bewerkt: 19 februari 2009 door ikt Reageren
rdewit Geplaatst: 20 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Hier is mijn config. [PROXY] EnableProxyLibrary=0 InitProxyFunctions=1 ProxyLibrary= [GLOBAL] UseEffect=0 AlternativeDepth=1 AllowAntialias=1 BugFixMode=0 SkipShaderOptimization=0 QuadVertexBuffer=0 EnableShaders_3_0=1 AdditionalConfigFile=enbseries2.ini UseMRTRendering=0 [EFFECT] EnableBloom=1 EnableOcclusion=0 EnableReflection=1 EnableMotionBlur=1 EnableWater=1 EnableShadow=1 DepthBias=0 EnableDepthOfField=1 [iNPUT] KeyUseEffect=123 KeyBloom=120 KeyOcclusion=121 KeyReflection=122 KeyCombination=16 KeyScreenshot=44 KeyShadow=119 KeyWater=118 KeyShowFPS=106 [REFLECTION] ReflectionPower=10 ChromePower=0 UseCurrentFrameReflection=1 ReflectionQuality=0 ReflectionSourceSpecular=50 ReflectionSourceTFactor=50 UseAdditiveReflection=0 ReflectionDepthBias=0 UseLowResReflection=0 ReflectionSinglePass=1 UseEnvBump=0 EnvBumpAmount=100 EnvBumpOffset=100 ReflectionFlip=1 [bLOOM] BloomPowerDay=20 BloomFadeTime=2000 BloomConstantDay=5 BloomQuality=0 BloomScreenLevelDay=60 BloomCurveDay=3 BloomPowerNight=20 BloomConstantNight=5 BloomCurveNight=3 BloomScreenLevelNight=20 BloomAdaptationScreenLevel=80 BloomAdaptationMultiplier=20 BloomAllowOversaturation=1 BloomMaxLimit=100 [sSAO] UseFilter=1 OcclusionQuality=0 FilterQuality=1 DarkeningLevel=30 BrighteningLevel=30 IlluminationLevel=30 AdditiveIlluminationLevel=30 UseAmbientOcclusion=1 UseIndirectLighting=1 FadeDistance=50 UseForAlphaTest=1 UseForAlphaBlend=1 [colorCORRECTION] DarkeningAmountDay=10 ScreenLevelDay=60 ScreenLevelNight=20 DarkeningAmountNight=-20 GammaCurveDay=0 GammaCurveNight=3 ColorSaturationDay=0 ColorSaturationNight=0 UsePaletteTexture=0 [WATER] UseWaterDeep=1 WaterDeepness=20 WaterQuality=0 [sHADOW] ShadowFadeStart=40 ShadowFadeEnd=80 ShadowAmountDay=60 ShadowAmountNight=30 ShadowScreenLevelDay=60 ShadowScreenLevelNight=20 ShadowQuality=0 UseShadowFilter=1 FilterQuality=2 ShadowBlurRange=30 [ENGINE] ForceAnisotropicFiltering=0 MaxAnisotropy=8 ForceDisplayRefreshRate=0 DisplayRefreshRateHz=60 [MOTIONBLUR] MotionBlurQuality=1 MotionBlurVelocity=40 MotionBlurRotation=40 [PERPIXELLIGHTING] SpecularColorMin=0 SpecularColorMax=100 SpecularColorMultiplier=100 SpecularGlossinessMin=0 SpecularGlossinessMax=100 SpecularGlossinessMultiplier=100 [DEPTHOFFIELD] DOFQuality=2 DOFNumberOfPasses=2 DOFFocusRange=80 DOFBlurinessRange=2 Reageren
hommelkip Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 (bewerkt) Ik zag bij een filmpje op youtube dat er bij effects een paar op 0 moeten staan maar dat is dan denk ik niet jou probleem Maar je moet wel in game je graphix op very high zetten. Bewerkt: 26 februari 2009 door hommelkip Reageren
ikt Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 (bewerkt) Let niet op de bovenstaande post van de onweter boven mij. [PROXY] EnableProxyLibrary=0 InitProxyFunctions=1 ProxyLibrary= [GLOBAL] UseEffect=0 AlternativeDepth=1 AllowAntialias=1 BugFixMode=0 SkipShaderOptimization=0 QuadVertexBuffer=0 EnableShaders_3_0=0 AdditionalConfigFile=enbseries2.ini UseMRTRendering=0 [EFFECT] EnableBloom=1 EnableOcclusion=0 EnableReflection=1 EnableMotionBlur=1 EnableWater=1 EnableShadow=1 DepthBias=0 EnableDepthOfField=1 [iNPUT] KeyUseEffect=123 KeyBloom=120 KeyOcclusion=121 KeyReflection=122 KeyCombination=16 KeyScreenshot=44 KeyShadow=119 KeyWater=118 KeyShowFPS=106 [REFLECTION] ReflectionPower=10 ChromePower=0 UseCurrentFrameReflection=1 ReflectionQuality=0 ReflectionSourceSpecular=50 ReflectionSourceTFactor=50 UseAdditiveReflection=0 ReflectionDepthBias=0 UseLowResReflection=0 ReflectionSinglePass=0 UseEnvBump=0 EnvBumpAmount=100 EnvBumpOffset=100 ReflectionFlip=1 [bLOOM] BloomPowerDay=20 BloomFadeTime=2000 BloomConstantDay=5 BloomQuality=0 BloomScreenLevelDay=60 BloomCurveDay=3 BloomPowerNight=20 BloomConstantNight=5 BloomCurveNight=3 BloomScreenLevelNight=20 BloomAdaptationScreenLevel=80 BloomAdaptationMultiplier=20 BloomAllowOversaturation=1 BloomMaxLimit=100 [sSAO] UseFilter=1 OcclusionQuality=0 FilterQuality=1 DarkeningLevel=30 BrighteningLevel=30 IlluminationLevel=30 AdditiveIlluminationLevel=30 UseAmbientOcclusion=1 UseIndirectLighting=1 FadeDistance=50 UseForAlphaTest=1 UseForAlphaBlend=1 [colorCORRECTION] DarkeningAmountDay=10 ScreenLevelDay=60 ScreenLevelNight=20 DarkeningAmountNight=-20 GammaCurveDay=0 GammaCurveNight=3 ColorSaturationDay=0 ColorSaturationNight=0 UsePaletteTexture=0 [WATER] UseWaterDeep=1 WaterDeepness=20 WaterQuality=0 [sHADOW] ShadowFadeStart=40 ShadowFadeEnd=80 ShadowAmountDay=60 ShadowAmountNight=30 ShadowScreenLevelDay=60 ShadowScreenLevelNight=20 ShadowQuality=0 UseShadowFilter=1 FilterQuality=2 ShadowBlurRange=30 [ENGINE] ForceAnisotropicFiltering=0 MaxAnisotropy=8 ForceDisplayRefreshRate=0 DisplayRefreshRateHz=60 [MOTIONBLUR] MotionBlurQuality=1 MotionBlurVelocity=40 MotionBlurRotation=40 [PERPIXELLIGHTING] SpecularColorMin=0 SpecularColorMax=100 SpecularColorMultiplier=100 SpecularGlossinessMin=0 SpecularGlossinessMax=100 SpecularGlossinessMultiplier=100 [DEPTHOFFIELD] DOFQuality=2 DOFNumberOfPasses=2 DOFFocusRange=80 DOFBlurinessRange=2 Bewerkt: 25 februari 2009 door ikt Reageren
hommelkip Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 Let niet op de bovenstaande post van de onweter boven mij. [PROXY] EnableProxyLibrary=0 InitProxyFunctions=1 ProxyLibrary= [GLOBAL] UseEffect=0 AlternativeDepth=1 AllowAntialias=1 BugFixMode=0 SkipShaderOptimization=0 QuadVertexBuffer=0 EnableShaders_3_0=0 AdditionalConfigFile=enbseries2.ini UseMRTRendering=0 [EFFECT] EnableBloom=1 EnableOcclusion=0 EnableReflection=1 EnableMotionBlur=1 EnableWater=1 EnableShadow=1 DepthBias=0 EnableDepthOfField=1 [iNPUT] KeyUseEffect=123 KeyBloom=120 KeyOcclusion=121 KeyReflection=122 KeyCombination=16 KeyScreenshot=44 KeyShadow=119 KeyWater=118 KeyShowFPS=106 [REFLECTION] ReflectionPower=10 ChromePower=0 UseCurrentFrameReflection=1 ReflectionQuality=0 ReflectionSourceSpecular=50 ReflectionSourceTFactor=50 UseAdditiveReflection=0 ReflectionDepthBias=0 UseLowResReflection=0 ReflectionSinglePass=0 UseEnvBump=0 EnvBumpAmount=100 EnvBumpOffset=100 ReflectionFlip=1 [bLOOM] BloomPowerDay=20 BloomFadeTime=2000 BloomConstantDay=5 BloomQuality=0 BloomScreenLevelDay=60 BloomCurveDay=3 BloomPowerNight=20 BloomConstantNight=5 BloomCurveNight=3 BloomScreenLevelNight=20 BloomAdaptationScreenLevel=80 BloomAdaptationMultiplier=20 BloomAllowOversaturation=1 BloomMaxLimit=100 [sSAO] UseFilter=1 OcclusionQuality=0 FilterQuality=1 DarkeningLevel=30 BrighteningLevel=30 IlluminationLevel=30 AdditiveIlluminationLevel=30 UseAmbientOcclusion=1 UseIndirectLighting=1 FadeDistance=50 UseForAlphaTest=1 UseForAlphaBlend=1 [colorCORRECTION] DarkeningAmountDay=10 ScreenLevelDay=60 ScreenLevelNight=20 DarkeningAmountNight=-20 GammaCurveDay=0 GammaCurveNight=3 ColorSaturationDay=0 ColorSaturationNight=0 UsePaletteTexture=0 [WATER] UseWaterDeep=1 WaterDeepness=20 WaterQuality=0 [sHADOW] ShadowFadeStart=40 ShadowFadeEnd=80 ShadowAmountDay=60 ShadowAmountNight=30 ShadowScreenLevelDay=60 ShadowScreenLevelNight=20 ShadowQuality=0 UseShadowFilter=1 FilterQuality=2 ShadowBlurRange=30 [ENGINE] ForceAnisotropicFiltering=0 MaxAnisotropy=8 ForceDisplayRefreshRate=0 DisplayRefreshRateHz=60 [MOTIONBLUR] MotionBlurQuality=1 MotionBlurVelocity=40 MotionBlurRotation=40 [PERPIXELLIGHTING] SpecularColorMin=0 SpecularColorMax=100 SpecularColorMultiplier=100 SpecularGlossinessMin=0 SpecularGlossinessMax=100 SpecularGlossinessMultiplier=100 [DEPTHOFFIELD] DOFQuality=2 DOFNumberOfPasses=2 DOFFocusRange=80 DOFBlurinessRange=2 Lol, wil jij me op me andere topic helpen dan xD ENBseries probleem Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 Video RAM: 128 MB Volgensmij is jouw videokaart niet (volledig) geschikt voor ENB Series. 128 MB Ram is namelijk érg weinig voor een videokaart. Ik neem daarom ook aan dat dit een verouderd model is. Apple-Mac Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.