Revolution-Designer Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 (bewerkt) Hallo allemaal, ik heb een kleine en simpele tut gemaakt voor beginners hoe je een slijmerig effect kan toevoegen. Je leert ook gelijk de Gradient Tool kennen. Mijn outcome: Bedankt voor het lezen! Outcomes zijn ook van harte welkom. Grtz Devanna Bewerkt: 19 februari 2009 door Devanna Reageren
.Senne Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Erg mooie tut, en mooie outcome ook. Als je dit compleet zelf gevonden hebt, erg goed. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 19 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Erg mooie tut, en mooie outcome ook. Als je dit compleet zelf gevonden hebt, erg goed. Uitproberen is een gave. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 (bewerkt) Mooi uitgelegd en mooie outcome Nooit aan gedacht om met die opties te proberen Ik ga eens de Ocean Ripple proberen Ik heb er drie met allemaal verschillende effectjes: Originele van Tut Oceans Ripple ipv Ascended Edges Glowing Edges ipv Ascended Egdes Bewerkt: 19 februari 2009 door zamg0d1 Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 19 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Ziet er mooi uit Zamg0d1, er zijn inderdaad meer opties in dat menu dus je kunt veel resultaten krijgen. Outcomes zijn nog welkom! Grtz Devanna Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Ziet er mooi uit Zamg0d1, er zijn inderdaad meer opties in dat menu dus je kunt veel resultaten krijgen. Outcomes zijn nog welkom! Grtz Devanna Die laatste was een foutje :$ In de link dan Dit moest het eigenlijk worden: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.