max_gtafreak Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 (bewerkt) "AMSTERDAM - DICE, de ontwikkelstudio van Electronic Arts, heeft vandaag Battlefield: Bad Company 2 aangekondigd, de opvolger van de razend populaire Battlefield-game van vorig jaar. Ook in deze nieuwe game belanden de mannen van Bad Company midden in de actie en moeten ze elk wapen en voertuig gebruiken om te overleven. De waanzinnige oorlogsactie vanuit voertuigen maakt deze game, volgens DICE, heftiger dan ooit en voegt een nieuwe dimensie toe aan het oorlogsgenre. “In Bad Company 2 komt alles terug wat het origineel zo populair maakte, maar dan méér en nog beter: meer voertuigen, meer verwoesting en meer teamfuncties”, zegt Karl Magnus Troedsson, Producent bij de Battlefield-franchise van DICE. Battlefield: Bad Company 2 wordt eind dit jaar verwacht. " Eindelijk een vervolg op de meest hilarische (vind ik dan) game die er is (althans vorige jaar). Het enigste nadeel is dat het pas eind dit jaar is. Het meest positiefst is dat het ook voor de PC komt. Afbeelding: Edit : het verkoop zal op ja je raadt het al 31 December 2009 (zal vast voor de US zijn) Mededeling : Ik heb vandaag Email gekregen van EA dat je BF2 Kunt Pre-order Linkje (US website) http://www.gamestop.com/browse/search.aspx...d%20company%202 Bewerkt: 25 april 2009 door max_gtafreak Reageren
Galiorix Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Leuk om te horen, BF BC is echt een geweldig spel. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 (bewerkt) Voor de PC?! Prachtig! Goed nieuws! EDIT: Arggh,, dan moet ik het einde van dit jaar BF:BC2 kopen en COD:MW2 :s Bewerkt: 19 februari 2009 door TaartJJ~! Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Super dat ze een deel 2 maken van BFBC, ikzelf heb en speel BFBC1 nog steeds op me PS3 en dat is nog steeds verslavend ( Athans voor mij dan ). Ik hoop dat er een aantal nieuwe dingen in BFBC2 zitten, bijvoorbeeld andere voertuigen en meer wapens, zo ook een vliegtuigje want aan helicopters heb ik een beetje genoeg. Zo te zien op de screen komen er ook een aantal nieuwe weersoorten, dit was in BFBC1 niet het geval, daar was het alleen maar zon, op de screen zie je sneeuw, hopelijk komen er nog meer weersoorten zoals regen, onweer, windstoten ( zeer leuk in de woestijn ). Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 En het mooiste natuurlijk. * aluhoedje op doet en rocketlauncher pakt * Reageren
Gijsso Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Ik ben niet echt een shooter fan, maar BFBC heeft echt mijn hart verovert. Ik weet niet waarom, maar het is zeker een vet spel. Ben blij dat er een nieuwe komt. Reageren
thedutchrocks Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Ken niet wachten Bad company 1 was beste bf tot nu toe Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 En het mooiste natuurlijk. * aluhoedje op doet en rocketlauncher pakt * Niet echt een goed filmpje, alleen maar hoe hij met z'n grenade launcher en z'n vliegtuigbommen werkt, hij kan beter de multiplayer functie laten zien, dit is namelijk veel leuker vergeleken met SP. Overigens nog wat info, ik ben Leutenant in MP, heb bijna alle wapens voltooit en speel vaak ranked, m'n gemidelde score per potje ligt rond 230. Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 ik heb alleen maar slechte dingen over Battlefield : bad company gehoord en nu komt hij ook voor de pc uit, omdat ze de pc gamers ook tevreden moeten houden, nu moet ik daar in tegen dus Battlefield bad company 2 en Battlefield 1943 kopen voor dit jaar, maargoed een echte battlefield liefhebber zoals mij laat zich niet kennen en gaat gewoon lekker lopen knallen Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Kan je er een aantal opnoemen? Ik heb wel één slecht dingetje over BFBC1, namelijk dat ik soms last heb van enkele lags, bijvoorbeeld dat je door muren kan lopen en opeens sta je weer op je oude plek, ditzelfde geld voor wapens ik kies een rocket launcher uit maar het gaat automatisch weer terug naar shotgun. Voor de rest is dit weer een topgame en hopelijk wordt BFBC2 dit ook. Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Nou zoals Biocount mij vertelde, Omdat ik dit spel niet heb aangezien ik geen console gamer ben. Dat als je in het aanvallend team zit je gewoon van je sokken word geblazen en geen mogelijkheden genoeg hebt om even lekker achteruit te zitten en een beetje mensen overhoop knallen. Hij heeft de cd na 10 minuten uit ze console getrokken en door midden gebroken, Ik denk dat het voor de rest aan hem zelf is of hij er op wil reageren of niet en extra dingen te vertellen die hij slecht vind, zijn eerste reactie over BFBC 2 was dat als het zo word als BFBC 1 Dat ik hem absoluut niet moet kopen omdat het gewoon geld verspilling zou zijn, Ik geloof Biocount op zijn woord, hij zegt die dingen ook niet zomaar! Reageren
Dieko Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 BFBC 1 was helemaal verslavend Totdat COD WAW kwam. Daarvoor speelde ik het dag en nacht. Alleen zit er geen bloed in het speel Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Nou zoals Biocount mij vertelde, Omdat ik dit spel niet heb aangezien ik geen console gamer ben. Dat als je in het aanvallend team zit je gewoon van je sokken word geblazen en geen mogelijkheden genoeg hebt om even lekker achteruit te zitten en een beetje mensen overhoop knallen. Hij heeft de cd na 10 minuten uit ze console getrokken en door midden gebroken, Ik denk dat het voor de rest aan hem zelf is of hij er op wil reageren of niet en extra dingen te vertellen die hij slecht vind, zijn eerste reactie over BFBC 2 was dat als het zo word als BFBC 1 Dat ik hem absoluut niet moet kopen omdat het gewoon geld verspilling zou zijn, Ik geloof Biocount op zijn woord, hij zegt die dingen ook niet zomaar! Even een opmerking, je gaat toch niet luieren als je in een oorlog zit. Waarschijnlijk liep Biocount gewoon door openveld, daar word je natuurlijk sneller opgemerkt en doodgeschoten. En ja je hebt gelijk er zitten ook wel proffesionele gamers bij die je op elk plekje weet te betrappen. Daarbij is het wel een oorloggame maar als je gewoon lekker aan het sniperen ben dan blijf je gewoon lekker uitrusten, zo zat ik eens een keer in een potje die een half uur duurde, had ik mooi de tijd om te luieren waardoor ik ook weer ranked punten kreeg. Reageren
arjan123nl Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Ik weet dat het niet heel erg hier past maarja. Zit er in bf bad company 1 veel spelers online? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Ik weet dat het niet heel erg hier past maarja.Zit er in bf bad company 1 veel spelers online? Heel erg veel. In elk potje die ik join is het bijna altijd 8 vs 8, het ligt er maar net aan in wat voor'n server je speelt want er zijn soms ook servers die 4 vs 4 spelers hebben. Maar meestal is het boven de 5 tegen 5. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.