djaa Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2009 ik heb de content gedownload bij een vriend, wegens dat ik tijdelijk geen internet heb, maar is er dan een mogenlijkheid om TLAD te spelen zonder op live te gaan?? want mijn xbox vindt die content niet zodra ik de spel opstart Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Honkbal95 Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2009 Heb je hem wel op je eigen hdd geinstalleerd. zoja: ga naar mijn xbox->Game library->gta iv en daar hoord the lost and damned tussen te staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djaa Geplaatst: 20 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2009 (bewerkt) Heb je hem wel op je eigen hdd geinstalleerd. zoja: ga naar mijn xbox->Game library->gta iv en daar hoord the lost and damned tussen te staan. ja dat heb ik gedaan, en bij de game libary staat wel gta IV maar niks over the lost and damned, als ik de bestanden bekijk via memory en dan mij Hdd dan vindt ik hem wel Laat maar, het is me al gelukt Bewerkt: 20 februari 2009 door djaa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bizold Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2009 Was je wel al helemaal klaar met de download? Als je helemaal klaar bent zou je het spel gewoon op moeten kunnen starten (hij vraagt er zelfs om als je GTA opstart). Als je niet klaar bent met de download moet je uiteraard eerst even je download af maken.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StrongBongSmoke Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2009 (bewerkt) vergeet niet je game update na je download zodat je TLAD kan starten, dit probleem had ik last van Bewerkt: 20 februari 2009 door StrongBongSmoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djaa Geplaatst: 20 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2009 het werkt nu nog steeds niet? ik kan niet zonder live erop. dus ik kan alleen bij een vriend dat spel spelen. dus wat moet ik doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2009 het werkt nu nog steeds niet? ik kan niet zonder live erop. dus ik kan alleen bij een vriend dat spel spelen. dus wat moet ik doen?Je moet 't spel gewoon zonder online te zijn kunnen spelen hoor. Ik heb de game gedownload op de kamer van m'n broer en vervolgens de X-Box 360 weer op mijn kamer gezet en kan 'm zonder problemen spelen. Start gewoon GTA IV op en dan zal waarschijnlijk je laatste savegame van GTA IV automatisch worden geladen. Ga dan gewoon in het menu (Map, Brief, Stats, Controls, Audio, Display, Game) en selecteer Game. Vervolgens kies je voor een New Game en kun je kiezen tussen Grand Theft Auto IV en The Lost and Damned. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.