Jump to content

Anime sig.

Recommended Posts

Geplaatst:

Heej, ik heb al een tijd geleden deze sig gemaakt. Wat vinden jullie ervan? (nickname is van een ander forum waar ik lid van ben).

anime2zq8.jpg

Geplaatst:

:o ik zie dat er nog geen reactie's zijn gekomen, iig heb ik nog een nieuwe sig gemaakt gister avond :)

siganime.png

Geplaatst:
:o ik zie dat er nog geen reactie's zijn gekomen, iig heb ik nog een nieuwe sig gemaakt gister avond :)

siganime.png

zien er leuk uit vooral deze , ik ben wel niet zo manga type :)

maar toch netjes :)

Geplaatst:

Plaatje 1 ziet er erg mooi uit mooie effecten en vooral de achtergrond ziet er mooi uit. Vooral de kleuren spreken mij aan. Alleen het gezicht vooral de ogen zijn voor mij gevoel een beetje te duidelijk of te scherp. Misschien de volgende keer iets minder vulling erin 9.2/10 :tu:

Plaatje 2 is ook erg mooi daar heb ik helemaal niets op aan te merken alles ziet er goed uit behalve de letters. Ik vind die te wit en het lettertype te saai voor de rest erg goed 9.6/10 :D

Geplaatst:

Ik ook willen raten. :(

Plaatje 1:

Kleurrijk. Verder vind ik het enige minpunt aan het hele plaatje dat die kleuren nogal vet zijn (om het zo maar even te noemen). Ook het haar komt nogal vettig over. Ik hoop dat je begrijpt wat ik hier precies mee bedoel, want het valt nogal lastig uit te leggen. ;)

Plaatje 2:

Helemaal bjoetievol! De tekst is wel gewoon wit (misschien voor sommigen wat saai) maar ik vind het bij elkaar een heel erg mooi plaatje. De achtergrond en render zijn heel erg mooi enzovoort. Ik geef het plaatje een 9! ;)

Geplaatst: (bewerkt)
Ik ook willen raten. :(

Plaatje 1:

Kleurrijk. Verder vind ik het enige minpunt aan het hele plaatje dat die kleuren nogal vet zijn (om het zo maar even te noemen). Ook het haar komt nogal vettig over. Ik hoop dat je begrijpt wat ik hier precies mee bedoel, want het valt nogal lastig uit te leggen. ;)

Plaatje 2:

Helemaal bjoetievol! De tekst is wel gewoon wit (misschien voor sommigen wat saai) maar ik vind het bij elkaar een heel erg mooi plaatje. De achtergrond en render zijn heel erg mooi enzovoort. Ik geef het plaatje een 9! ;)

Thnx voor je reactie. Bij plaatje 1 snap ik wat je bedoeld, ik heb ook velle kleuren gebruikt. En de anime render had ik nog gedupliceerd (als ik het zo goed schrijf) met Ctrl J.

Bewerkt: door .NightFlower
Geplaatst:

siganime.png

zien er leuk uit vooral deze , ik ben wel niet zo manga type :)

maar toch netjes :)

Het is een anime sig, geen manga. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...