Jump to content

Niko Bellic of Johnny Klebitz


StrongBongSmoke

Niko Bellic of Johnny Klebitz  

48 leden hebben gestemd

  1. 1. Met welk personage speel je liever?

    • Johnny Klebitz
      6
    • Niko Bellic
      23


Recommended Posts

Welke Character buiten de missie's, zij-missie's, wat je allemaal kan doen enz. enz. is jouw favoriete om mee te spelen?

Voor mij is het toch Johnny Klebitz, de manier waarop die reageerd op mensen in de cutscene's en op straat enz,

dat die de diamonds jat van ray Bochinno(sp?)[/font]

en vette bike skills 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Absoluut Johnny Klebitz...het hele rocksfeertje van The Lost & Damned bevalt me sowieso beter dan de sfeer in GTA IV. Daarnaast is het verhaal ditmaal wel weer gebouwd rond een gang en dat is voor mij toch de meest pure vorm van GTA. Daarbovenop komt dan nog de goede muziek, het touren op de motor én Johnny's persoon zelf...kortom: Ik ben veel liever in de rol van Johnny Klebitz dan die van Niko Bellic.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stem voor Niko, gewoon meer emotie en verhaal, hij is interessant!

Ik mis hier een tussen-optie? Iets als "geen voorkeur" of "beide characters even sterk"?

Ik zie het namelijk toch als twee opzichzelf staande storylines ondanks de overlapping. Beide personages vind ik namelijk erg sterk opgebouwd voor de rol die ze spelen in Liberty City, en gezien thema en storyline vind ik het niet te vergelijken met elkaar.. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stem voor Niko, gewoon meer emotie en verhaal, hij is interessant!

Ik mis hier een tussen-optie? Iets als "geen voorkeur" of "beide characters even sterk"?

Ik zie het namelijk toch als twee opzichzelf staande storylines ondanks de overlapping. Beide personages vind ik namelijk erg sterk opgebouwd voor de rol die ze spelen in Liberty City, en gezien thema en storyline vind ik het niet te vergelijken met elkaar.. ^_^

Ben ik het mee eens, eigenlijk gaat mijn voorkeur naar Niko. Niet zo opgezet, met een pak aan ziet hij er goed uit. Maar ik zou nooit met Niko The Lost And Damend willen spelen. En andersom..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...