hommelkip Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 ey, Ik zoek een mod maar ik weet niet meer hoe hij heet. Ik weet wel dat hij alle voertuigen veranderd voor andere. Pls help me Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Ik denk dat je car pack bedoelt.Maar wij op het forum weten niet welke mod jij bedoelt.Er zijn zoveel carpacks. Reageren
hommelkip Geplaatst: 20 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Ik denk dat je car pack bedoelt.Maar wij op het forum weten niet welke mod jij bedoelt.Er zijn zoveel carpacks. Ook goed xD weet jij een goede carpack? Reageren
Remi-X Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Misschien, of deze mischien, of misschien wel deze. Het kan ook zijn dat je deze wilt Of misschien wil je wel de allerbeste Reageren
hommelkip Geplaatst: 20 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Misschien, of deze mischien, of misschien wel deze. Het kan ook zijn dat je deze wilt Of misschien wil je wel de allerbeste ROFL thanks Reageren
hommelkip Geplaatst: 20 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Misschien, of deze mischien, of misschien wel deze. Het kan ook zijn dat je deze wilt Of misschien wil je wel de allerbeste ROFL thanks maar ik kon niks vinden op google toen ik intikte car pack Reageren
hommelkip Geplaatst: 20 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 omfg hoe ga ik dit instaleren? Reageren
GTA Haas Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 (bewerkt) Is het edit knopje nou zó moeilijk te vinden? Je download IMG Tool V2.0, dat tik je gewoon in bij Google. Dan vervang je bijv. zr-350.txd met de nieuwe zr-350.txd Edit: Vergeet niet ook .dff te vervangen! Anders loopt je spel vast! En dat wil je niet hebben hé? =O Bewerkt: 20 februari 2009 door GTA Haas Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.