Robink Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2009 de missie Clean Getaway gegeven door Vlad de missie is: ga met de trein naar het ziekenhuis daar staat iemand met een auto // jat die auto // en dan moet ik dus daarna de lock up zon garage van die Vlad / Maar die garage deur staat niet open nou heb ik een filmpje gekeken van iemand anders die die missie ook deed en daarbij wordt hij gebeld door Vlad om te zeggen dat hij de auto gewassen wil. Maar ik word dus niet gebeld >< en als ik zelf naar de carwash en dan naar de garage telt het niet zonder die missie kan ik niet verder met andere missies.. heeft iemand miss een idee? of een saved file ietsjes na deze missie? ik wil die andere missies niet allemaal missen xD please help Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAspirit Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2009 (bewerkt) ga even rondrijden vlad zal je wel bellen het duurt gewoon even. als hij je niet belt binnen 10 minuten dan weet ik het ook niet. of mischien moet je is aan je vriend vragen om het te spelen ofzo of dat hij een saving file heeft? Bewerkt: 20 februari 2009 door GTAspirit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danny1994 Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2009 Of je moet even de auto opblazen zodat je hem weer opnieuw kan doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2009 Je kunt ook proberen om als Vlad niet belt hem zelf te bellen. Zo werkt het misschien wel. Anders kan je een andere savegame aanmaken/aanvragen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
memo06 Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2009 ik heb hetzelfde probleem ik probeerde vlad te bellen maar dan krijg je zijn voicemail en ik heb die missie al 3x opnieuw gdn lukt ook niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2009 Ik heb nog twee mogelijkheden : 1. Heb je eigenlijk de goede auto? De Silver Blista Compact toch? Controleer dat even 2. Speel je op de PC? Waarschijnlijk kan je dan Patch 2 geinstalleerd hebben en daar zitten veel fouten in (o.a. ook met de missie Escuela of the Streets[/font] en computers dacht ik zo) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2009 Kan natuurlijk ook dat je een bug hebt, kheb het vaker gehoord >>> Door Hanneswasco: Gelieve geen topics meer te bumpen die al enkele weken/maanden oud zijn...<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.