Forumrunner Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2009 (bewerkt) En het lettertype dat ik gebruikte : Bewerkt: 16 augustus 2009 door Forumrunner Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 21 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2009 Bump >>> Door -Matthijs-: Men neemt zelf het initiatief om de tutorial te lezen en hoeft daarbij niet per se een reactie te geven. Het bumpen van een tutorial is dan ook volstrekt nodeloos.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2009 (bewerkt) Goede en duidelijke tutorial, ik heb met behulp van deze tutorial 3 4 userbars gemaakt en die even in een animatie gezet: PS: Ik heb geen border erin gezet i.v.m. de zwarte backgroundcolor. Edit: Nog eentje bijgemaakt. Bewerkt: 22 februari 2009 door Donald F. Duck Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nstyle08Z Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2009 Prachtige tutorial! Alles is gemakkelijk te volgen en je legt het ook goed uit. @hierboven: Kan er me iemand zeggen hoe je zo'n animatie maakt, of mij doorlinken naar een topic? Ik heb Photoshop CS4 Full Version, so don't worry. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 Prachtige tutorial! Alles is gemakkelijk te volgen en je legt het ook goed uit.@hierboven: Kan er me iemand zeggen hoe je zo'n animatie maakt, of mij doorlinken naar een topic? Ik heb Photoshop CS4 Full Version, so don't worry. In CS4 (die ik ook heb) moet je naar Window gaan en dan Animation aanklikken. Dan zie je onderaan een timeline, waarin de eerste frame je huidige selectie is. Zorg dat je al je verschillende plaatjes in verschillende layers hebt, anders kan je problemen krijgen. Selecteer alleen de layer die je nodig hebt (door de oogjes naast de andere layers weg te klikken) en druk op (duplicate frame). Selecteer dan je andere layer door het oogje van de huidige layer weg te klikken en het oogje van de goede layer aanklikken. Selecteer dan (tween) en zorg dan voor de volgende instellingen: 15 kan ook iets anders zijn, hoe hoger hoe vloeiender (maar het bestand wordt ook groter). Doe dit dan bij al je layers, en op het eind moet je je eerste layer opnieuw selecteren en 'tweenen', maar verwijder dan de laatste frame (waardoor het goed overloopt). Als je wil kan je nog je frames waar je layer volledig in zichtbaar is verlengen naar bijv. 2 sec., maar zorg dat alle andere frames waar het overloopt 0 sec. zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nstyle08Z Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2009 Prachtige tutorial! Alles is gemakkelijk te volgen en je legt het ook goed uit.@hierboven: Kan er me iemand zeggen hoe je zo'n animatie maakt, of mij doorlinken naar een topic? Ik heb Photoshop CS4 Full Version, so don't worry. In CS4 (die ik ook heb) moet je naar Window gaan en dan Animation aanklikken. Dan zie je onderaan een timeline, waarin de eerste frame je huidige selectie is. Zorg dat je al je verschillende plaatjes in verschillende layers hebt, anders kan je problemen krijgen. Selecteer alleen de layer die je nodig hebt (door de oogjes naast de andere layers weg te klikken) en druk op (duplicate frame). Selecteer dan je andere layer door het oogje van de huidige layer weg te klikken en het oogje van de goede layer aanklikken. Selecteer dan (tween) en zorg dan voor de volgende instellingen: 15 kan ook iets anders zijn, hoe hoger hoe vloeiender (maar het bestand wordt ook groter). Doe dit dan bij al je layers, en op het eind moet je je eerste layer opnieuw selecteren en 'tweenen', maar verwijder dan de laatste frame (waardoor het goed overloopt). Als je wil kan je nog je frames waar je layer volledig in zichtbaar is verlengen naar bijv. 2 sec., maar zorg dat alle andere frames waar het overloopt 0 sec. zijn. Bedankt! Ik zal het zeker en vast proberen! Nogmaals Forumrunner, great topic! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl_Johnson2 Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2009 Goede tut maar die lettertype faalt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 27 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2009 Goede tut maar die lettertype faalt. Het is ook niet de bedoeling dat je hem op 72px gaat zetten . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl_Johnson2 Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2009 Goede tut maar die lettertype faalt. Het is ook niet de bedoeling dat je hem op 72px gaat zetten . De bedoeling is dat het een pixel lettertype is die op 8 tot 10 px staat en een border van 1 px heeft. En daarnaast niet op smooth/sharpen/strong staat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2009 Bedoel je niet de Pencil Tool? De Pen Tool resulteert namelijk in een vaag abstract vomrpje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.