jovinky Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 (bewerkt) Nummer 1 vandaag gemaakt. en nummer 2 poosje geleden gemaakt. Tekst is niet erg goed, de lange naam staat er ook niet mooi op, maar deze was eigenlijk voor me profiel op een spel voor de volgende ronde, dus heb die naam ff veranderd. ( anders jatten sommige irritante spelers me naam ) Raten graag Ps : -LosAngeles- is mijn naam op een maffia game ( op --- als je me niet geloofd.) Bewerkt: 21 februari 2009 door -Matthijs- Sluikreclame verwijderd. Reageren
The Hulk Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 De 1e sig is erg mooi niks op aan te merken er zitten mooie effecten alleen vind ik de letters iets te klein 9.5/10 De 2e sig vind ik minder ik vind hem te saai en te kleurloos 8/10 Reageren
Be4sT Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Nummer 1 vandaag gemaakt. en nummer 2 poosje geleden gemaakt. Tekst is niet erg goed, de lange naam staat er ook niet mooi op, maar deze was eigenlijk voor me profiel op een spel voor de volgende ronde, dus heb die naam ff veranderd. ( anders jatten sommige irritante spelers me naam ) Raten graag Ps : -LosAngeles- is mijn naam op een maffia game ( op ultimatemafia.nl als je me niet geloofd.) Die 2de , heb je die met een "Chris Brown" tut gedaan op Soccergfx ? Netjes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.