Revolution-Designer Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 (bewerkt) -[WIP]- The Floating Island (TFI) is een kleine mod gemaakt door Devanna. Mijn planning om deze mod zelf en alleen te maken zonder al te veel hulp van anderen. Hieronder zal ik vertellen wat het inhoud en wat de toekomst zal zijn van TFI. Verhaal: Wanneer CJ thuiskomt vanuit Liberty City is er onrust in Los Santos vanwege een vreemd zwevend eiland in de lucht, CJ besluit om op onderzoek uit te gaan en zal zich voorbereiden om te ontdekken wat er op het eiland afspeelt. Na een aantal voorbereidingen ontdekt CJ dat het zwevende eiland boven LS buitenaards is... Progress: Ik heb ondertussen een werkend zwevend eiland in-game met een aantal bomen en een hut. Ik ben nu bezig om het eiland zelf wat te verbeteren en ideeën bedenken voor de toekomst voor de mod. Hier volgen wat screens: Toekomst: Nu de mod zijn basis heeft opgebouwd wil ik graag wat ideeën vertellen die ik graag wil uitwerken. Het zou me leuk lijken om het eiland een buitenaardse sfeer te geven, zoals gemuteerde bomen en heel misschien wat aliens (peds) Ook zou het leuk zijn om een paar missies toe te voegen, ik wil binnenkort zelf graag leren scripten waardoor mijn modding ervaring weer wat naar boven schiet. Dit waren slechts een paar ideeën, verder weet ik niets om nog verder uit te werken. Totale progress: 35% Reacties, vragen of misschien hulp zijn altijd welkom! Speciale dank aan: -Puma -jkroeze Grtz Devanna Bewerkt: 20 februari 2009 door Devanna Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 En jij wilde stoppen met modden? Ik vind het echt een geweldig idee en ik ben blij dat je weer gaat modden Reageren
MegaPilot Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Succes ermee, RD, die Devannanaam ga ik echt nooit gebruiken! Is het trouwens normaal dat het eiland in de lucht zit? Lijkt me wel gezellig om een koffietje te gaan drinken met wat vrienden. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 20 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Succes ermee, RD, die Devannanaam ga ik echt nooit gebruiken! Is het trouwens normaal dat het eiland in de lucht zit? Lijkt me wel gezellig om een koffietje te gaan drinken met wat vrienden. The Floating Island, floating betekent zwevend. Dus hoort het eiland in de lucht. Reageren
Exoit Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Misschien een idee dat er meerdere eilandjes zijn en dat er bijv. op elk eilandje een andere alien stam woont met een andere kleur? Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 20 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Misschien een idee dat er meerdere eilandjes zijn en dat er bijv. op elk eilandje een andere alien stam woont met een andere kleur? Zover ben ik nog niet. Ik ga nu eerst de textures van mij eiland aanpassen en daarna nieuwe models maken voor bijvoorbeeld bomen. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Waarom maak je niet meerdere kleine eilandjes die ook niet al te dik zijn en verbind je ze met elkaar (bruggen)? Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 20 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Waarom maak je niet meerdere kleine eilandjes die ook niet al te dik zijn en verbind je ze met elkaar (bruggen)? Ik ga me nu eerst op het eerste eiland verdiepen daarna kijk ik verder of ik meerdere eilandjes ga maken. Ik ben momenteel bezig met de textures. Reageren
.Senne Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Ik zou 't wel leuk vinden moest je meerdere eilanden bouwen, en die dan aan elkaar verbinden met hangbruggen. Maar weer erg leuk concept, veel suc6. Reageren
Puma Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Leuk idee, hopelijk krijg je het ook goed uitgewerkt. Tot nu toe ziet het er wel goed uit. Een paar ideeën die waardevol zouden kunnen zijn: Maak op de grond een soort van hut waar zich een teleport bevindt naar het eiland (CLEO-script?); Misschien kun je het eiland zelf al buitenkant van het ruimteschip maken, wat als gevolgd heeft dat de binnenkant dus een gangenstelsel betreft met de controlekamer etc., vergelijkbaar met area 69. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 20 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Leuk idee, hopelijk krijg je het ook goed uitgewerkt. Tot nu toe ziet het er wel goed uit. Een paar ideeën die waardevol zouden kunnen zijn: Maak op de grond een soort van hut waar zich een teleport bevindt naar het eiland (CLEO-script?); Misschien kun je het eiland zelf al buitenkant van het ruimteschip maken, wat als gevolgd heeft dat de binnenkant dus een gangenstelsel betreft met de controlekamer etc., vergelijkbaar met area 69. Bedankt Puma, het zijn inderdaad goede ideeën. Wanneer ik aan het scripting deel toekom zal ik een teleporter proberen te maken. Nu ben ik nog druk bezig met modellen. Grtz Devanna Reageren
Crypteq Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Ziet er veelbelovend uit . Vergeet niet je models te prelighten, anders is het model zo donker, en klopt het licht niet... Ik kan je eventueel wel helpen met wat dingen scripten . Veel suc6 ermee, BC7 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.