vice cityr Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 ik heb de Mustang mod van gtagames.nl gedownload maar als ik alles doe met de img tool en ik kijk in het spel dan is die wagen nog altijd het zelvde :blink: hoe komt dit? Reageren
Eclipse Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Dat moet je toch IETS fout hebben gedaan. Ik kan moeilijk zeggen wat. Ga de handleiding nog eens stap voor stap na, en kijk of je alles goed hebt gedaan . (Doe het anders nog een keer opnieuw.) Reageren
RTS Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 ik heb de Mustang mod van gtagames.nl gedownload maar als ik alles doe met de img tool en ik kijk in het spel dan is die wagen nog altijd het zelvde :blink: hoe komt dit? Heb je de oude auto (orginele) wel verwijderd of een andere naam gegeven? Reageren
vice cityr Geplaatst: 4 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 ja heb ik gedaan en ja ook op rebuild archive gedrukt ook het alleen lezen wegehaalt en ik heb een screen gemaakt hoe hij er uitziet maar keb geen iede hoe ik dat ier op krijg Reageren
vice cityr Geplaatst: 4 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 hallo wie kan me zegen hoe ik een afbeelding hier op kan krijgen Reageren
RTS Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Edit je post! hier de helpdesk, daar staat het bij http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=6842 Reageren
Eclipse Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Zie de helpdesk. En a.u.b. niet dubbelposten, maar gebruik de editknop om je bericht aan te passen . Je krijgt heus wel antwoord :lol: Edit: RTS was voor me Reageren
vice cityr Geplaatst: 4 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 (bewerkt) oke sorry voor die dubbelpost C:\Documents and Settings\gebruiker\Bureaublad\Jasper MAP\vice city bug.JPG My Webpage Bewerkt: 4 mei 2005 door vice cityr Reageren
Eclipse Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Tja, het lijkt me handiger als je het plaatje eerst uploadt :lol: www.imageshack.us Reageren
Eclipse Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Ik denk dat je de .txd wel goed hebt vervangen. maar dat het bij de .dff niet het geval is. Probeer het bij die nog eens opnieuw Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.